ח"כ מכחול לבן:

"המרכז האקדמי לב, השילוב החשוב ביותר לכלכלה הישראלית"

כך אמר ח"כ יזהר שי, בסיור שערך במרכז האקדמי לב וראה מקרוב כיצד האתגר החשוב ביותר כיום לכלכלה הישראלית הוא לאפשר לציבור החרדי להיכנס למקומות עבודה איכותיים במשק, מבלי לפגוע באורח החיים של האדם החרדי (לימודים, שיווקי)

ח"כ שי התרשם מהיקף ואיכות הלימודים במרכז האקדמי לב (צילום: יח"צ)

חבר הכנסת יזהר שי ממפלגת כחול לבן סייר במרכז האקדמי לב בירושלים ונפגש עם הנהלת המרכז ועם סטודנטים חרדים שלומדים במקום, בהפרדה בין גברים ונשים, ובאווירה תורנית על פי ההלכה. שי נחשף ללימודי הקודש ברמה הגבוהה ביותר שמתקיימים מידי בוקר במרכז האקדמי לב ומהווים את הבסיס שאליו מצטרפים הלימודים האקדמיים.

ח"כ שי התרשם מהיקף ואיכות הלימודים ונחשף גם לאחוזי ההשמה הגבוהים של המרכז האקדמי לב העומדים על 93% ואמר: "כ-4500 סטודנטיות וסטודנטים לומדים כאן, כ-2000 מתוכם הם סטודנטים וסטודנטיות חרדים. פה נעשה השילוב אולי החשוב ביותר שקורה היום עבור הכלכלה הישראלית ועבור החברה הישראלית. באים אנשים מזרמים שונים, לומדים ביחד, חלקם גם חיים ביחד, מקדמים את היכולות של כל אחת ואחד מהם ללמוד ולהתפרנס, ותורמים כולם יחד לחיבורים, למרקם חיים משותף, לכלכלה ולחוסנה של מדינת ישראל."

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק הוסיף כי: "המסגרת האקדמית במרכז האקדמי לב מותאמת לצורכי השוק ולצרכי הסטודנט החרדי. בהתאם, אנו רושמים אחוזי ההשמה גבוהים מאוד מקרב בוגרינו שהשתלבו בתפקידים משמעותיים בתעשייה. דבר זה מאפשר להם להתפרנס בכבוד, לצד העובדה שגם הכלכלה הישראלית מרוויחה כוח אדם איכותי".

במרכז האקדמי לב לומדים כ-4500 סטודנטים את מקצועות העתיד של המשק הישראלי ובהם הנדסה, הייטק וסייבר, לצד חשבונאות, ראיית חשבון ניהול וסיעוד. בוגרי ובוגרות המרכז האקדמי לב משתלבים בתעשייה במקומות הטובים ביותר ומאפשרים למשפחתם פרנסה בכבוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר