על זה לא חשבנו: 8 דברים בסיסיים שלא כדאי לכתוב בקו"ח

הידעת? כשאת מחפשת עבודה, את עלולה בטעות לחבל בסיכוייך להתקבל למשרת החלומות. איך תמנעי את ההתרחשות הזו? וודאי שקורות החיים שלך ערוכים כיאות. תחילה, היפטרי מהדברים הללו (מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשאתן מחפשות עבודה חדשה, הדבר האחרון שאתן רוצות זה לחבל בלי ידיעתכן בסיכויים שלכן להתקבל למשרת החלומות. הדרך הטובה ביותר למנוע את ההתרחשות הזו היא להבטיח כי קורות החיים שלכן יהיו ערוכים כיאות. כדי להתחיל, היפטרו משמונת הדברים הבאים:

1. כתובת דוא"ל לא מקצועית

Lovelygirl25 היא כתובת נהדרת לארגון מפגש כיתתי עם חברות מהעבר, אך כשאתן מגישות מועמדות לתפקיד מסוים, היצמדו לחשבון דוא"ל פשוט ומקצועי. אם זה אומר ליצור חשבון חדש, עשו זאת (ברצינות, Gmail זה בחינם ופופולרי ביותר, אין סיבה לפנות לחברות אחרות).

2. כישורים בסיסיים ביותר

זו שנת 2019. אם אינכן יודעות להשתמש ב-Microsoft Word, סביר להניח שאתן צריכות לעבור קורס מחשבים לפני שתנסו למצוא עבודה. יש להשאיר את כל המיומנויות הזוטרות או הסופר-כלליות לטובת כישורים מיוחדים בפועל (כמו אנגלית ברמת שפת אם).

3. מטרה

אם אתן פונות למשרה ספציפית, רוב הסיכויים שהמטרה שלכן היא להשיג אותה. יעדים או הצהרות לגבי המטרה העתידית שלכן בחיים, תופסים מקום שניתן יהיה להשתמש בו טוב יותר - והמכתב הנלווה שלכן הוא המקום בו אתן באמת צריכות להרחיב על מה שיש לכן להציע.

4. סלנג עסקי מעצבן

אנו בטוחות שאתן מסוגלות להבין את מגמות השוק האחרונות, אך השימוש בז'רגון עסקי מתנשא ומנותק אינו הכרחי וגורם לכן להראות כאילו אתן מפצות על חוסר כלשהו. היו פשוטות בתיאורי העבודות שלכן ופועלכן ידבר בעד עצמו. אין צורך להשתמש בשפה מהודרת ומפוצצת יתר על המידה.

5. כל מה שעשיתן בתיכון

אם לא סיימתן כעת את חוק לימודיכן, דבקו אך ורק במה שעשיתן במכללה/סמינר ואחריהם. העובדה שריכזתן את הפעילויות של השכבה שלכן היא לא ביג דיל בחיים האמיתיים, צר לנו. הדבר נכון גם לממוצע הציונים שלכן בבית הספר העל יסודי.

6. תחביבים לא רלוונטיים

כשאתן מנסות להשיג עבודה, השלבים הראשונים של תהליך הגיוס מתמקדים בדרך כלל בהשגת אנשים מוסמכים לפתח הדלת. אם תגיעו לראיון, זה הזמן לדבר על קריירת מדריכת הכושר החובבת שלכן.

7. "המלצות ינתנו על פי דרישה"

משפט זה חסר תועלת למדי. אם מעסיק מעוניין בהמלצות, הוא יבקש לקבלן ורוב הסיכויים שתאלצו להשיג אותן עבורו, תרצו או לא. האמירה שיש לכן המלצות מציינת את המובן מאליו והיא עוד בזבוז שטח מיותר.

8. עמוד שני

פשוט דבקו באחד. דמיינו לעצמכן כמה קבצי קורות חיים נוחתים בתיבת הדואר האלקטרוני של המגייס ועליו לקרוא אותם או לפחות לעבור עליהם "מלמעלה". האם תרצו להעמיס עליו במספר עמודים? כנראה שלא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית