החגים מגיעים? כך תחסכו מאות שקלים בתוך דקות

ההרגל שעולה לכם מאות שקלים בחודש, ואתם יכולים לחסוך אותו בתוך דקות • על הדרך גם תרוויחו שמירה על הבריאות והבטיחות, חסכון בזמן ומאמץ, והנאה בכל רגע! • עוד קשקוש? תבדקו!

(צילום: יח"צ)

תעצמו את העיניים רגע, ותחשבו על המילה 'קיץ'.

מה ראיתם?

נכון ש... ים, בריכה, מים קרים, קרטיב, אבטיח – היו לפחות אחד מבין הפריטים שראיתם?!

מה המכנה המשותף של כל הפריטים האלו? שמתם לב?

מים! נכון!

במקרה? לא! קיץ ומים הם מילים כמעט נרדפות. בקיץ חם, מזיעים, וההתרעננות כמעט תמיד קשורה למים. גם האבטיח מרענן וקייצי כל כך בגלל אחוז המים הגבוה שיש בו. מים והתרעננות הם לא כמעט מילים נרדפות – הם כמעט אותה מילה.

אממה, ים, בריכה, קרטיב ואבטיח הם לא משהו שמלווה אותנו לאורך כל היום (ומי שכן אוכל קרטיב כל היום – סביר להניח שהוא נראה כמו אבטיח...), אבל אין ספק שהמים הם האמצעי הטבעי להתרעננות המושלמת.

המים – מרכיבים בערך שני שליש ממשקל גופינו. אם, למשל, אתם שוקלים 60 ק"ג (לא נאחל לכם עד 120...) – אתם בעצם אוגרים בגופכם 40 ליטר מים. והמים האלה לא נופלים מהשמים. 80% מהמים שבגופינו מגיעים מהשתייה (עוד 20% מגיעים מהמזון שאנחנו אוכלים) – ולנו יש את הברירה רק להחליט כמה מים נפרגן לגופינו המשווע לכך ובאיזה צורה נעשה את זה.

אם לא נפרגן לגוף שלנו את כמות המים שהוא זקוק לה - בערך 13 כוסות (3 ליטר) ולאישה 9 כוסות (2.2. ליטר) – הגוף יעניש אותנו על כך. בטווח הקרוב אנחנו יכולים לסבול מתשישות, עייפות, כאבי ראש, עצירות, ובמקרים קיצוניים אף להגיע להתייבשות ומכת שמש, חלילה. בקיצור, כל מה שאנחנו לא צריכים ביומיום שיקרה לנו. בטווח הארוך, אנחנו מסכנים את הכליות שלנו, ח"ו, וזה הדבר האחרון שמישהו מאתנו מייחל לעצמו.

אז אם הבנו שאנחנו חייבים לשתות, והרבה, בואו נדבר רגע איך הכי כדאי לעשות את זה.

קודם כל – מים, ורק מים. אחרת, השמנת יתר, סכרת, אלרגיות, עששת, וכל הרעות החולות האחרות שבשתייה המתוקה יצוצו לנו בכוס או בבקבוק, לא מומלץ במיוחד, תסכימו. וחוצמזה, יש כאן גם עניין כספי, כי אם אתם שותים מתוק אתם מבזבזים כסף, הרבה כסף.

הנה חישוב פשוט: לפי נתוני משרד הבריאות אדם בוגר שותה בממוצע 750-900 ליטר בשנה בממוצע, מה שיכול לצאת לפי עלות שתיה קלה ממוצעת, בערך 300-700 ש"ח בחודש למשפחה,

לעומת זאת מחיר 1,000 ליטר מים (מ"ק) בצריכה ביתית עולים נכון להיום הוא 7.079 ₪ כולל מע"מ. מה שאומר שאם עד היום הוצאתם על שתייה כמה מאות ₪ בחודש, מהיום תוכלו להסתפק בפחות מ-7 ₪ לשנה בלבד, לא לחודש אלא לשנה!

עכשיו נסביר לכם איך אנחנו עושים את המהפכה הזאת בצורה נוחה, זולה וכייפית.

ממלאים מים בבקבוקים במקרר, ושוב ממלאים ושוב ממלאים? מגיעים הביתה מזיעים ומגלים שמישהו גמר את המים בבקבוק שבמקרר או שפשוט הוא נשאר על השיש לפני שעתיים? המים במקרר לא 'באמת' קרים? הקומקום ריק או קר בדיוק כשהקטן בוכה למטרנה וכשאחד ההורים שלו משווע לקפה רותח?

אם אתם מאלה שנמאס להם לייצר כל היום מים קרים וחמים, או שפשוט אתם או הילדים שותים פחות בגלל זה (וחבל...), בדיוק בשבילכם מצאנו את הפתרון המושלם.

נועם 1 במקום ה-1 - פתרון 1 לצריכת המים המשפחתית.

גם שותים הרבה, גם לא משלמים על בקבוקי שתיה, גם יש תמיד מים קרים וחמים מוכנים לשימושכם, ועכשיו גם שומרים על הבריאות והבטיחות ומקבלים מתנה מיוחדת.

כנסו לפרטים על נועם 1, תזמינו, תתרעננו ושיהיה לבריאות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר