ימי הרחמים והסליחות:

אמנות עם נשמה: מופע סליחות שאסור לך לפספס

תזמורת 'זמורה' גאה להציג: 6 מופעי סליחות מוזיקליים ברחבי הארץ שיכניסו אותך לאווירת הימים הנוראים (בארץ, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

ימי הרחמים והסליחות: אווירת אלול מורגשת ברחובות. בעדות המזרח כבר משכימים לאמירת סליחות, כשעדות אשכנז יצטרפו אליהם בעוד מספר שבועות.

ברוח הימים הללו יוצאת תזמורת הנשים החרדית 'זמורה' מבית 'רון שולמית' בסדרת מופעים מיוחדת וראשונה מסוגה.

מי שיובילו את ההופעות הן זמרות הרגש האחיות ליבוביץ שתבצענה במקצועיות ובאמנות את מיטב השירים והניגונים של הימים הנוראים כ'תניא', הבן יקיר לי אפרים, 4 באבות ועוד, בליווי תזמורת 'זמורה' בניצוחה והנחייתה של ברכה בדיל בהפקתה של שושי ברונר.

ההופעות תתקיימנה בעז"ה בערים הבאות: ירושלים, ביתר, בית שמש, אלעד וטבריה.

"ההופעות הללו הן הזדמנות ייחודית לכל נערה ואישה שרוצה לטעום את טעמם של הימים הנוראים בגילה וברעדה וליהנות מקונצרט ברמה הגבוהה ובמימד רוחני עמוק", אומר בן ציון חסיד, מנכ"ל הקונסרבטוריון החרדי.

תזמורת הנשים החרדית המקצועית ‘זמורה’ מבית קונסרבטוריון רון שולמית הוקמה בשנת תשס”ג (2003) והפכה בתוך זמן קצר למבוקשת ואהובה על כל חלקי הציבור, למוזיקאיות וגם לאלו שלא. בשנה האחרונה התרחבה התזמורת משמעותית אודות לתמיכת משרד התרבות.

התזמורת מורכבת ברובה מבוגרות הקונסרבטוריון 'רון שולמית', כאשר גם המנצחת, ברכה בדיל, הינה בוגרת מחלקת לימודי ההמשך של הקונסרבטוריון.

אחד ממאפייניה הייחודיים של התזמורת הוא האקלקטיות של התכניות המוסיקליות שהיא מגישה, בייחוד בתכנית הנוכחית הכוללת יצירות קלאסיות קומוניקטיביות, עיבודים תזמורתיים-אמנותיים למוסיקה יהודית שורשית ופופולרית, יצירות חדשות עכשוויות ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר