מיד אחרי החגים ממריאים להצלחה ולפרנסה בשפע

בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון נערכים במלוא המרץ לקליטתם של עשרות אברכים ועשרות נשים חרדיות המבקשים ללמוד ולהכשיר עצמם למקצוע מכובד שיתרום רבות לקהילה ויאפשר להם להתפרנס בכבוד בעזרת ה' יתברך. מיד לאחר החגים תפתח שנת הלימודים עם שש כיתות חדשות בקמפוסים נפרדים לגברים ולנשים (לימודים, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

בכ"ח תשרי, מיד לאחר החגים, עומדות להיפתח כאמור במקביל שש כיתות חדשות, ביניהם: שתי כיתות מכינה ייעודיות ללימודי תואר ראשון לגברים, כיתת לימודי עבודה סוציאלית לגברים וכיתה מקבילה לנשים וכן לימודי תואר ראשון במדעי המחשב לגברים עם התמחות באבטחת מידע (סייבר).

כמו כן, מתגבשת כיתה ללימודי תואר בכלכלה וניהול בשכר לימוד אוניברסיטאי במתכונת לימודי ערב פעמיים בשבוע בלבד כך שניתן לשלב את הלימודים תוך כדי ניהול חיי עבודה ומשפחה רגילים ובד בבד לרכוש מקצוע מכבד המפרנס בכבוד.

צבי מרסיאנו, מנהל הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון אומר, כי נכון להיום תלמידים זכאים יכולים ניתן ליהנות ממלגות נאות ומכובדות על ידי קרן קמח ועוד גופים המסייעים לחרדים המבקשים ללמוד מקצוע ומדגיש כי צוות הקמפוס מלווה אישית כל תלמיד לכל אורך תקופת הלימודים. "מניסיון העבר של הקמפוס", אומר מרסיאנו, "ניתן לומר באופן מובהק כי אחוזי ההשמה של הבוגרים עומדים ברף גבוה באופן משמעותי במקצועות שנרכשו במסגרת הקמפוס ויש שנקלטים לעבודה אף תוך כדי הלימודים".

הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון לגברים ממוקם בגן יבנה בסמוך לאשדוד והקמפוס הנפרד לנשים ממוקם באשקלון. נמסר כי הנהלת הקמפוס מעמידה לציבור תלמידי הקמפוסים בגן יבנה שירותי הסעות מאשדוד חינם לקמפוס וממנו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר