כיצד יכול מעצב גרפי לעזור לנו במיתוג העסק שלנו?

מיתוג העסק שלנו הוא חלק בלתי נפרד משיווק המוצרים והשירותים שלנו ואסור לזלזל בכך. זה הבסיס לכל הפעילות העסקית שלנו, כיצד מעצב גרפי יכול עזור למיתוג (גרפיקה, שיתופי)

אילוסטרציה (צילום: pixabay)

ראשית יהיה עליכם להבין מהו מיתוג בכלל כי יש לכך פרשנויות רבות. לאחר מכן יהיה עליכם להתאים את החזון האישי והעסקי שלכם לאופן הפעולה שלכם בעסק ולמסרים הפרסומיים שלכם. כך תוכלו למתג את עצמכם בדרך בה אתם רוצים להתקדם בה. מעצב גרפי מקצועי ומנוסה, שלא כמו מעצב צעיר שעוסק בעיקר בהכנת עיצובים ולא בפיתוח רעיונות וקונספטים, ידע לייעץ ולעזור לכם בפיתוח הקונספט השיווקי שלכם וידע כיצד להעביר את החזון והאני מאמין שלכם בעיצובים שלכם.

מהו מיתוג בכלל?

למיתוג יש פרשנויות רבות ואין תשובה אחידה לגבי מהו מיתוג. אנו מאמינים כי מיתוג הוא הדרך של אנשים לקלוט מכם את המסרים שאתם רוצים להעביר. אם תיקחו לדוגמה את המותג של קוקה קולה – הפרסומות שלהם מלאות בתשוקה וכיף והסיסמאות שלהן דוגלות בלאהוב את החיים, בכך שקוקה קולה הוא לא עוד משקה אלא החיים עצמם. ברגע שאנשים רואים את הלוגו של קוקה קולה ומתמלאים בתשוקה לקנות קולה קרה ולשתות אותה זה אומר שהעבודה שלהם על המותג הייתה מצוינת והם העבירו את המסר שלהם בצורה הטובה ביותר.

אתם רוצים להעביר את המסר שלכם באמצעות העיצובים הגרפיים שתעשו בהם שימוש בתוכנת פוטושופ או כל תוכנה גרפית אחרת, בין אם מדובר בלוגו שלכם, בפוטסרים, בפליירים, בכרטיס הביקור שלכם ואפילו באיך שהמשרד או החנות שלכם מעוצבים.

כיצד העיצובים הגרפיים בעסק שלנו משפיעים על המיתוג שלנו?

העיצובים הם המיתוג של העסק שלכם. למעשה, ללא עיצוב גרפי לא יכולתם למתג את העסק שלכם כראוי ולהעביר את המסרים שאתם רוצים ללקוחות שלכם. כמובן שתצטרכו קורס פוטושופ או כל תוכנה גרפיקה אחרת כדי להתחיל לעצב. רק בלוגו שלכם יש כל כך הרבה על החברה שלכם. הפונט שבו עושים שימוש, הצבעים של הלוגו, גודל הכתב, רמת הצפיפות של האותיות ועוד. כל אלה משפיעים על המסרים שאתם מעבירים ללקוחות שלכם וזה רק בלוגו. מה לגבי עיצובים גרפיים נוספים כמו כרטיסי ביקור? באנרים באינטרנט? תמונות בפייסבוק? פרסומות בטלוויזיה? תמונות בעיתון? פליירים שאתם מחלקים לאנשים? כל אלה ועוד משפיעים באופן ישיר על המיתוג ועל האופן שבו אנשים רואים ובוחנים את העסק שלכם, אתכם ואת המוצרים שלכם.

כל שנשאר לכם כעת הוא לבחור בסטודיו מקצועי שיכול לספק לכם גם ייעוץ לגבי מיתוג ופיתוח קונספט עיצובי שיתאים לכם ולאני מאמין שלכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר