ביטוח נסיעות לחו"ל - 7 טיפים לפני שרוכשים

אחרי שאנחנו רוכשים כרטיס טיסה אל יעד מסוים בחו"ל ומזמינים חדרים בבית מלון, משכירים רכב או רוכשים כרטיסים לתחבורה ציבורית ביעד אליו אנחנו טסים, עלינו לעשות עוד דבר אחד בשביל שנוכל להיות מאורגנים לפני שאנו יוצאים את גבולות הארץ. עלינו לרכוש ביטוח לחו"ל (תיירות)

הביטוח יאפשר לנו לחסוך סכומי כסף גבוהים מאוד וגם ימנע מאיתנו את הצורך לוותר על טיפולים או בדיקות (צילום: שאטרסטוק)

מוטב לנו לא לעזוב את ישראל, לפני שיש בידינו ביטוח נסיעות לחו"ל. פוליסה זו תאפשר לנו ליהנות מכיסויים רבים הקשורים לפרוצדורות רפואיות. כך במקום שאנחנו נצטרך לשלם על כל פרוצדורה בעצמנו, הרי שאם חס וחלילה קורה לנו משהו בעת שהותנו ביעד אליו אנחנו נוסעים, נוכל להשתמש בפוליסה ולקבל החזר מחברת הביטוח. הביטוח יאפשר לנו לחסוך סכומי כסף גבוהים מאוד וגם ימנע מאיתנו את הצורך לוותר על טיפולים או בדיקות, מחשש שלא נוכל לעמוד בהם מבחינה כלכלית.

לפני שאנחנו רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות מסוימת, עלינו ללמוד את התחום היטב ולבחון איזו פוליסה יכולה להתאים לנו. לשם כך, בחלק הבא נציג בפניכם שבעה טיפים שיכולים לעזור בתהליך הרכישה.

שבעה טיפים לרכישה חכמה

טיפ ראשון – תבחנו היטב את הצרכים שלכם. עבור רוב הנסיעות אפשר לקנות פוליסה בסיסית, אך ישנן נסיעות בהן יש לבחור מסלולים מיוחדים בגלל אופי הנסיעה ואופי הפעילות שעורכים במהלכה. חשוב לבדקו את זה.

טיפ שני – יש לבדוק מה חברת הביטוח מספקת לנו, אילו כיסויים ובאילו סכומים מדובר.

טיפ שלישי – יש לבדוק באופן ספציפי את כל הנושא של הטסה לארץ, זאת על מנת שנוכל לקבל טיפולים בישראל. כמו כן, יש לבדוק את הנושא של הטסת קרובים אלינו על חשבון חברת הביטוח.

טיפ רביעי – יש לבדוק כיצד משלמים על הטיפול במקרה הצורך, האם לחברת הביטוח יש אפלקציה יעודית לתשלום או כ"א שמנופק ע"י חברת הביטוח ואיתו ניתן לשלם.

טיפ חמישי – מוטב לבדוק את האמינות והשירות של החברה, כיצד אפשר להגיש תביעה לכיסוי עלויות שונות, ותוך כמה זמן החברה מתחייבת לספק את ההחזרים הכספיים.

טיפ שישי – במידה ואתם מתמודדים עם מצב רפואי כזה או אחר, רצוי שתבדקו האם אתם יכולים לבצע הרחבה, באילו תנאים ומה היא כוללת. יש לבדוק גם האם החברה דורשת מכם משהו על מנת שתוכלו ליהנות מהרחבה כזו.

טיפ שביעי – ביטוח נסיעות לחו"ל מתייחס לא פעם גם לביטולים או דחיות של טיסות, יש לבדוק איך זה מתבצע, באילו תנאים ואיזה פיצוי אתם אמורים לקבל מחברת הביטוח במקרה של ביטול או דחייה.

כך תרכשו ביטוח בצורה הטובה ביותר

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות בצורה טובה, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר Wobi, לקבל הצעות מחברות שונות, לבצע השוואת מחירים ואז להחליט איזו מבין ההצעות הכי משתלמת מבחינתכם. כך תרכשו פוליסה אטרקטיבית מבחינת עלויות ותנאים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר