רכישת מקרר חדש – למה חשוב לשים לב כדי להבטיח קנייה מוצלחת?

להלן מספר נקודות שכדאי להיות מודעים אליהן ולקחת לתשומת הלב, על מנת להבטיח קנייה מוצלחת של מקרר חדש (צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: פריפיק)

מקרר הוא ללא ספק אחד ממכשירי החשמל המרכזיים והחשובים ביותר בכל בית. כאשר המקרר כבר מתחיל להתעייף ומגיע הזמן להחליפו, חשוב לבחור ולקנות את המקרר הנכון ובמקום הנכון, על מנת להבטיח כי איננו מבזבזים כסף מיותר וכי המקרר החדש אכן ישרת אותנו נאמנה למשך שנים קדימה. להלן מספר נקודות שכדאי להיות מודעים אליהן ולקחת לתשומת הלב, על מנת להבטיח קנייה מוצלחת של מקרר חדש:

מספר הדלתות – פעם היו בעיקר מקררים 2 דלתות, אך היום זה כבר לא הסוג היחידי של מקררים שבנמצא. בפרט, אפשרות נוחה במיוחד היא מקרר 4 דלתות, כאשר לרוב שתי דלתות יהיו של המקרר ושתיים של המקפיא (אך זה לא בהכרח כך בכל הדגמים). מקרר 4 דלתות מתאפיין בכמה יתרונות משמעותיים. למשל, ניתן לאפסן את המוצרים שמוציאים הרבה לחוד מהמוצרים שמוציאים רק פעם בכמה ימים או שבועות, וכך להימנע מפתיחה מיותרת של כל המקרר, מה שכמובן מביא לחיסכון משמעותי באנרגיה. הגישה למוצרים ספציפיים היא לרוב נוחה ויעילה יותר במקרר 4 דלתות ובמקרה של מאכלים עם ריחות חריפים ניתן להפרידם ממאכלים אחרים (לאחסן אותם באזורים שונים של המקרר ומאחורי דלתות שונות), כך שהטעמים והריחות לא יעברו.

מיקום המקפיא – פרמטר משמעותי המפריד בין דגמים שונים של מקררים כיום הוא מיקום המקפיא. בפרט - האם המקפיא הוא למעלה, למטה או בכלל באחד הצדדים. רבים מהדגמים החדשים הם של מקרר מקפיא תחתון, פשוט מכיוון שזה נוח ויעיל יותר. קור באופן טבעי נשאר למטה, כך שבמקרר מקפיא תחתון ישנה פחות בריחה של קור ולכן חיסכון אנרגטי רב יותר. בנוסף, זה גם נוח יותר למרבית האנשים – החלק העיקרי אליו אנו ניגשים במהלך היום הוא המקרר, לא המקפיא (בממוצע פותחים את המקפיא הרבה פחות פעמים מאשר את המקרר...). כאשר המקרר הוא למעלה, בגובה שלנו, זה נוח יותר גם כאשר ניגשים לפריטים הנמצאים במקום הנמוך ביותר בו.

לקנות מקרר של מותג ידוע בתחום – הדרך הטובה ביותר להבטיח כי המקרר שאנחנו רוכשים אכן יהיה אמין ויחזיק מעמד לאורך זמן, היא לקנות מכשיר של חברה ידועה, מוכרת, מוערכת וותיקה בתחום המקררים. לדוגמה - קניית מקרר אמקור. כך ניתן להיות שקטים ובטוחים כי קנינו מכשיר אמין של יצרנית איכותית בתחום זה, וגם במידה של תקלה יהיה בדיוק למי לפנות במסגרת האחריות.

למדוד במדויק את השטח ולשים לב למידות הדגם שרוכשים – נקודה זו עשויה להישמע לרבים טריוויאלית, אך תופתעו לגלות כמה מקרים היו של אנשים שקנו מקרר שלא התאים לגודל המיועד עבורו במטבח שלהם. לא כל המקררים באותם גדלים, וזה נכון הן לגבי הנפח הפנימי והחיצוני והן לגבי העומק, הרוחב והגובה. לכן, מדדו בצורה מדויקת את השטח שאתם מקצים למקרר במטבח שלכם – גובה, עומק ורוחב, וודאו כי הדגם שאתם שוקלים לרכוש אכן אינו חורג ממידות אלו. טריוויאלי, אולי, אבל חשוב מאוד לזכור.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר