בינה מלאכותית בשנת 2024 – הנה מה שמצפה לנו השנה

אנחנו עושים שימוש בבינה מלאכותית בעבודה, בחיי הפנאי, בעסקים ובסושיאל, אפילו במלחמה יש בה שימוש נרחב. מה צפוי לקרות בשנת 2024 בתחום? ובכן, המגמה אותה ראינו בשנה האחרונה צפויה להתרחב ולהתגבר, הנה כל הפרטים (דיגיטל)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

השנה שחלפה הייתה שנת הבינה המלאכותית והטרנד כל כך נפוץ עד שנראה כאילו הוא משתלט על העולם.
טרנד שכבש את העולם או כורח המציאות של ימנו?

נדמה שלאן שאנחנו לא מסתכלים – הבינה המלאכותית שם, עושה איזה שהוא תהליך, נחבאת אל הכלים או מסתתרת מאחורי איזו כותרת מפציצה. שנת 2023 הייתה שנת הבינה המלאכותית, כולם נחשפו אליה וליכולותיה בתחומי החיים השונים אבל האם מדובר בטרנד חולף?

יש לנו נטייה להתלהב מאוד ממוצרים וגאדג'טים שונים, אך כשאנחנו מדברים על בינה מלאכותית, אנחנו לא מדברים על כלי אחד אלא על תחום שחולש על אין ספור תחומים אחרים, חלקם טכנולוגיים יותר וחלקם פחות, אך כיום כבר אין ספק שלא מדובר על מגמה חולפת אלא על תחילתה של מהפכה טכנולוגית שאת אדוותיה נחוש עוד עשרות שנים קדימה.

כיצד הבינה המלאכותית תשפיע על חיינו בקרוב?

בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא – הבינה המלאכותית משפיעה מאוד על חיינו. היא מציעה אין ספור הזדמנויות במגוון רחב של תחומים, חברות רבות עושות שימוש ב-AI כדי לספק שירות טוב יותר ותוך חיסכון בכוח אדם. בשנת 2024 אנחנו צפויים לראות כיצד התחום הזה קופץ מדרגה נוספת בכל מה שקשור לשירות דיגיטלי ואם עד היום מצאנו את עצמנו רבים עם בוט שירות לקוחות – בקרוב ככל הנראה נודה לו על שירותו האדיב. אז נכון ששירות אישי הוא חלק בלתי נפרד ממה שהלקוחות רוצים, אך גם יעילות ומהירות, ואנחנו נראה כיצד אלה באים לידי ביטוי באמצעות הבינה המלאכותית בקרוב. התחזיות אופטימיות כל כך עד שהן מדברות על כך שלא נוכל לזהות בין בוט ובין אדם בשיחה בוואטסאפ.

עסקים ישתמשו יותר ב-AI

אחת המגמות הצפויות להתרחב בשנת 2024 היא השימוש בבינה מלאכותית על ידי עסקים. אם עד היום בעלי עסקים היו מעט סקפטיים לגבי האפשרות החדשה שהגיחה לחיינו בסערה לפני שנה, היום כולם כבר יודעים שמדובר בכלי רב עוצמה שיכול לשפר כל עסק ומותג, רק צריך לדעת לעשות בו שימוש נכון. אנחנו נראה יותר ויותר עסקים שרוצים להתנסות ביכולות של ChatGPT בעברית כדי לחסוך כסף ולשפר את הנראות של האתרים שלהם, כמו את קידום האתרים במנועי החיפוש של גוגל. יש לבינה המלאכותית יכולת לאפשר לעסקים להרוויח יותר, להיות פרודוקטיביים ולחסוך זמן, גם בשימוש בכלי כמו ChatGPT וגם בשימוש בעיצוב גרפי.

כמו כן, צפויה עליית מדרגה משמעותית בשנת 2024 בשימוש ב-AI בעולם העיצוב הגרפי, שם מדברים על מונחי מהפכה של ממש – מעצבים יחזיקו בגישה לטכניקות ולכלים שבעבר היו בלתי נתפסים, הם יוכלו לפתח ממדים חדשים, להוביל לפתרון בעיות וליהנות מאין ספור הזדמנויות, עד כדי כך שבמידה מסוימת תפקידו של מעצב הגרפי יוגדר מחדש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר