ציורי קיר לחדרי ילדים מעולם אחר

זה לא משנה אם תבחרו בדרקון יורק אש, חד קרן ביער קסום, או אולי פיראטים באי המטמון, חווית ציורי קיר לחדרי ילדים יכולה להיות חוויה יצירתית ובלתי נשכחת לכל ילד (בלוגל)

צוות בלוגל | כיכר השבת |

איך אתה יודע שאתה מבוגר? כשאתה רואה שהשמש זורחת בחוץ באמצע החורף ואתה אומר לעצמך זה יום נהדר לעשות כביסה. פעם המחשבות שלי היו אחרות, שמש הייתה קשורה לים, לחופש ולמוסיקה, אבל היום ים עבורי זה מקום רטוב עם חול או בקיצור – בוץ!

אני כבר בן 37 ואני מזכיר לעצמי מדי יום שפעם הייתי צעיר, זה קורה לי תכופות כי יש לי ילדים קטנים. אני מנסה כל הזמן לחשוב איך הרגשתי שהייתי קטן וכשיש לי הזדמנות אני נותן דרור לתחושות הכי אינפנטיליות שטמונות בתוכי (כל עוד זה לא מלכלך את הבית או מעצבן את אשתי).

הדיון האחרון שלנו (בין אשתי לביני) התמקד באופן שבו נעצב את חדר הילד. החדר כבר לא מתאים לו, הוא קטן עליו וצריך לרכוש רהיטים חדשים, לצבוע ולשדרג. אני הצעתי ציורי קיר לחדרי ילדים אבל אשתי הייתה מסויגת. אבל.... כשהיא שמעה על כל הרעיונות שלי, ראיתי את האישונים שלה מתרחבים ואת הלב שלה נפתח.

ציורי קיר לחדרי ילדים מעולם הג'ונגלים : את חדר הילד אפשר לעטר בציורי קיר מעולם הג'ונגל. אריות, נמרים, במבי, ציפורים, צמחייה שופעת – אלו הם רק חלק מהמוטיבים שיכולים להשתלב בציורי הקיר בחדר של הילד. למעשה אפשר להמשיך עם זה גם לשאר החדר. ניתן להוסיף שטיחים ירוקים, להציב עצים או עציצים (אמיתיים או מפלסטיק), להוסיף אוהל שייתן תחושה של קמפינג ועוד.

ציורי קיר מעולם המים : כדאי לשאול את הילד מה הוא אוהב בעולם הים? אולי דגים? אולי פיראטים? אי המטמון? בת הים הקטנה? או מוצאים את נמו?. אפשר לשלב אקווריום אמיתי בחדר עם דגים אמיתיים, לצבוע חלונות בתכלת, לדמות שוניות ועוד.

ציורי קיר באווירה שמימיית. הילד יכול ללכת לישון בין העננים אם מציירים שמיים וכוכבים על הקירות וכן על התקרה. ניתן אפילו לשלב ציורים עם צבעים מיוחדים שזוהרים כך שלעת לילה יאירו את החדר בזוהר רך. אפשר לצייר שמש, קשת בענן, מטוסים, כדורים פורחים או טירה קסומה מרחפת בשמיים. ניתן להשלים עם שטיח כחול, כריות כוכב או שמש ומצעים שממימיים.

ציורי קיר מעולם הפנטזיה . לילדים יש עולם עשיר של דמיון. חדי קרן, דרקונים שיורקים אש או פיות. אין פנטזיה שלא ניתן לצייר אותה להעניק לה חיים בחדר של הילדים. אפשר לשלב מוטיבים מאגדות מוכרות כמו אליס בארץ הפלאות, הקוסם מארץ עוץ, כיפה אדומה או שלגיה.

אפשר להצית את הדמיון של הילד בכל כך הרבה דרכים בעזרת ציורי קיר. הילד שלנו כבר החליט על ציור שיצויר על קירות החדר שלו, כל מה שנותר לנו זה למצוא את האומן שיגיע אלינו. איך סביבת הילד שלכם תראה?

לצפייה במבחר עבודות מקצועיות של ציורי קיר לחדרי ילדים היכנסו עכשיו לאתר של אבי בליטשטיין.

נכתב על ידי צוות בלוגל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר