אתן צריכות למרוח קרם הגנה על הידיים - וזו הסיבה

בעוד רובנו דואגות לטפח את עור הפנים, עור הידיים לרוב לא זוכה לאותה תשומת לב. הוא רגיש מאוד ואף חשוף יותר לשינויי מזג האוויר ולכן מזדקן מהר יחסית, לכן יש להקפיד על מריחת קרם הגנה עליו (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנו יודעות עד כמה מריחת מקדם הגנה חשובה לשמירה על עור הפנים והצוואר שלנו, אך למעשה יש אזור אחר בגופנו שמצביע על הגיל הכרונולוגי שלנו מהר יותר משניהם: הידיים שלנו.

כן, לא משנה כמה אנו מקפידות על מריחת קרם הגנה באופן יומיומי ועל שגרת טיפוח העור שלנו נגד הזדקנות, אם נשכח את הידיים זה כמעט כאילו איננו עושות דבר. האצבעות שלנו חשופות כמעט תמיד לקרני UV מזיקות (80% מקרני ה-UV חודרות מבעד לעננים), במיוחד בנהיגה במכונית - מה שעלול להוביל לקמטים, כתמי שמש ואפילו לסרטן העור.

המקצוענים מציעים בראש ובראשונה להישמר מהשמש ולהימנע ככל הניתן מחשיפת הידיים אליה, עור הידיים הוא הראשון בו נוצרים כתמים ופיגמנטציה.

כאשר אתן כבר יוצאות החוצה, יש להחיל קרם הגנה על כל אזורי העור החשופים לשמש, ללא קשר למזג האוויר או לזמן בשנה (כן, גם באביב, בסתיו ובחורף, למרות שזה נראה מיותר למדי ובעל חשיבות מועטה).

הדרמטולוג המוסמך, ד"ר רוברט אנוליקה אומר: "מרחו קרם הגנה בכל בוקר על הפנים, הצוואר והידיים. אזורים אלה מעבירים נזק UV משמעותי ל-DNA, המעלה את הסיכון לסרטן העור. קל להבחין בכתמים על הידיים והם מספרים מאוד על הגיל האמיתי של מישהו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית