פריצת דרך בטיפול האסתטי לאזורי הסנטר וקו הלסת

מגיל מסוים, לרובנו יש צניחה של מראה הפנים, מופיע סנטר כפול ו"נפילות" בצידי השפתיים. מעכשיו, אפשר לטפל באזור הבעייתי ולקבל מראה פנים מחוטב יותר, ללא ניתוח (יופי, שיווקי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כולנו רוצות להראות במיטבנו. כל אחת רוצה להראות הכי טוב שהיא יכולה לגילה ורובנו עושות לא מעט מאמצים על מנת להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו. אנחנו משקיעות בלבוש אפנתי, באיפור וטיפוח ובשנים האחרונות כמעט כל מי שחצתה את גיל ה-30 משקיעה גם בהזרקות אסתטיות וזהו כבר לא סוד.

מגיל מסוים, לרובנו יש צניחה של מראה הפנים. ככל שאנחנו מתבגרים, מתווספים עוד ועוד גורמים למראה פנים מבוגר ועייף. מסתבר שלרובנו מפריעה מאוד צורת החלק התחתון של הפנים, בעיקר המראה של הסנטר הכפול וה"נפילות" בצידי השפתיים. כן, גם לי ולכמה מחברותיי הטובות. מראה "נפול" משווה לנו מראה מבוגר יותר ואפילו "עצוב", לעומת מראה מהודק ומצודד.

אז מה הפתרון?

ממחקרים שנערכו בעולם על-ידי חברת "אלרגן" הבינלאומית, עולה כי רבים מהמטופלים רוצים לשנות את צורת החלק התחתון של פניהם, חלק שנוטה "ליפול" ולהשוות לנו מראה מבוגר.

נשים בכל העולם מדווחות כי הצורה האידאלית של החלק התחתון של הפנים, לדעתן, היא צורה סימטרית, אובלית, עם פרופורציה טובה, שמעניקה קו לסת מוגדר עם הבחנה ברורה בין הצוואר לאזור הסנטר.

הבשורה החדשה בתחום האסתטיקה הרפואית היא הזרקות מיוחדות לאזורי החלק התחתון של הפנים, בעיקר באזורי הסנטר וקו הלסת. Juvéderm® VOLUX הוא פיתוח חדשני לקבלת מראה פנים מוגדר ומחודד יותר באמצעות חומצה היאלורונית למילוי הפנים, שפותחה במיוחד עבור מטופלים המעוניינים בטיפול באזורי הסנטר וקו הלסת.

ההזרקות החדשות יוצרות שחזור של נפח הפנים, מאפשרות לרופאים לפסל את אזורי הסנטר והלסת, לקבלת מראה פנים מחודד ומוגדר יותר, לתקופה של כ-18-24 חודשים.

שאלנו את ד''ר נמרוד פרבר, מנהל כירורגיה פלסטית באסותא אשדוד אודות ההזרקות החדשות: "ככל שאנו מתבגרים, מספר גורמים יכולים לתרום לאופן הזדקנות הפנים, לרבות: גנטיקה, שינויים ברקמה הרכה ובמבנה העצם, הבעות פנים חוזרות ונשנות ואלמנטים סביבתיים. אנשים רבים מתחילים לאבד את הקווים החדים/המוגדרים סביב הסנטר, הצוואר ואזור קו הלסת, אשר במקרים רבים תורמים לשינוי בצורת הפנים".

"גם צורת הפנים שלנו משתנה במהלך ההזדקנות", הוא ממשיך. "העור הופך לדק יותר ומאבד את נפחו וצניחת הרקמה הרכה יכולה להוביל להופעת עצמות לסת בולטות. עד כה, החלופות הטיפוליות הלא פולשניות לחלק התחתון של הפנים, היו מוגבלות. מהיום Juvéderm® VOLUX מאפשר לנו לשקם נפח, כך שקו הלסת נראה מחודד ומוגדר יותר".

בדומה לשאר מוצרי החומצה ההיאלורונית למילוי הפנים של Juvéderm®, גם Juvéderm® VOLUX מכיל לידוקאין להפחתת הכאב של המטופל במהלך הטיפול.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית