צרת רבות

מחקר: אישה שוקלת להתפטר מעבודתה 17 פעמים בשנה

רוב הנשים שאנו מכירות, גם המוצלחות והמצליחות ביותר, אינן שבעות רצון ממשלח ידן - פעם זה הבוס, פעם זה התחום ופעם זה השחיקה וכולן מדמיינות איך ביום בהיר יאספו את חפציהן ויאמרו יפה שלום. כעת, מחקר מוכיח כמה נרחבת התופעה (חדשות מחקרים)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
כולנו באותה סירה. (צילום: שאטרסטוק)

מחקר שנערך על ידי חברת "OnePoll" עבור המכון "AAT) "Association of Accounting Technicians), סקר 2,000 מבוגרים המועסקים במשרה מלאה ובמשרה חלקית בבריטניה, החל מה-11 בספטמבר 2018 ועד ה-14 בספטמבר 2018 וגילה כמה נתונים סטטיסטיים מעניינים במיוחד, אך עם זאת, לא מפליאים.

ככל הנראה, האישה הממוצעת מעוניינת לפרוש מתפקידה ב-17 הזדמנויות שונות בשנה (דהיינו, 1.4 פעמים בחודש - לא מעט בכלל) ומחשבות אפילו דרסטיות יותר - לא רק להתחיל עבודה חדשה, אלא לשנות כיוון בקריירה לחלוטין, חולפות במוחן של נשים 10 פעמים בשנה.

מבין המשתתפות שנדגמו, שליש (34%) מהן נטל יוזמה, עשה את הצעד האמיץ הזה ועבר הסבה מקצועית (שאפו!) ואחת מכל חמש נשים (22%) הרהרה בכך באופן פעיל.

למה בעצם הממצאים הללו כל כך עגומים? הסיבות רבות, אך בהתאם לבדיקות, ככל הנראה, נשים בממלכה המאוחדת, מעוז הנימוסין, נאלצות להתמודד עם 671 ויכוחים במקום העבודה מהיום הראשון שכף רגלן דרכה בו ועד ליום פרישתן. בנוסף, הן אמורות לנסוע עשרות אלפי קילומטרים כל יום עד להגעתן למשרד - כל אלו ועוד בוודאי לא תורמים לרמת שביעות הרצון מהדיי ג'וב שלהן.

יתרה מכך, החוקרים הגיעו גם למסקנה כי האישה האנגלית עבדה 32 שעות בשבוע (פחות מארבעה ימים בארצנו הקדושה), בסך הכל 1,668 שעות בשנה ו-78,396 שעות במהלך הקריירה שלה.

אנו מניחות שאם היה נערך מחקר בסגנון זה בישראל, המספרים היו גדלים בהרבה, אבל אם בקרב פועלים סינים יגעי כפיים, לעומת זאת, היינו מגלות כמה ברות מזל אנחנו, אז נאמר תודה על מה שיש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית