ציפויי קירות מתוחכמים במגוון טכנולוגיות

זוכרים את הטפטים של שנות השבעים והשמונים? היום זה חוזר אלינו בצורת חיפוי קיר הרבה יותר מתוחכמים מהטפטים דאז ואפילו עם טאץ' מרענן (חיפויים, עיצוב)

מיכל ולקין | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

יש כאלו מבינכם שוודאי זוכרים את הטפטים של שנות השבעים והשמונים.

בכל בית שקצת כיבד את עצמו היו, לפחות במטבח, קירות עם טפט בדוגמת פרחים. או בצבע צהוב חמנייה או בצבע ירוק עלים. הטרנד המשוגע הזה נחת עלינו מארצות הברית כהוריקן סטפאני יחד עם המשפחות החוצניקיות שהביאו איתן במזוודות גלילים גדולים ופרחוניים של טפט דביק.

היום ציפוי הקיר חזר אלינו בצורת חיפוי קיר. הרבה יותר מתוחכם מהטפטים דאז. כמו כל דבר האופנה השתדרגה. וגם אם יש בה משהו מפעם, תמיד יהיה לה טאץ' מרענן.

יותר ויותר אנשים נישבו לטרנד החיפוי. על אף שפעם השתמשו בו בעיקר לחדרי משרדים, בתי קפה וכן הלאה היום כל אחד יכול וכל אחד גם רוצה.

מלבד היופי של חיפוי הקיר אפשר להצביע על כמה יתרונות גדולים שהוא מביא איתו.

דבר ראשון, יש מאות דוגמאות בכל מיני סוגים, המבחר ענק! דמויי לבנים, קרמיקה, טיח צבעוני, עם צירופים של פסיפס, אבן כורכר ישראלית, אבן צפחה, אבן ירושלמית, אבן שיש ואבן חברונית. אם נבחר דוגמא שתתאים לקו המנחה בבית, הדבר יוסיף לחלל החדר המיועד הרבה יופי והמון אופי. בבתים רבים משתמשים בחיפוי לקיר אחד מתוך כמה, חלק זה יכול לשנות בצורה דרסטית את המראה החזותי של החדר. למשל בסלון באזור הרביצה על הספות, חיפוי על הקיר המרכזי יקפיץ את הסלון לרמה אחרת.

חיפויי הקיר עמידים מאוד, יותר מצבע, לא תצטרכו להחליף או לצבוע לתקופה ארוכה מאוד.

יש כמה שיטות הדבקה. זה תלוי אם הקיר שלכם הוא קיר לבנים או קיר גבס. הדבק שבו החיפוי מודבק עשוי מחומר שמונע רטיבות ועובש. כך שגם זה יתרון גדול מאוד במיוחד כשיש קיר נגוע. גם מבחינת ניקיון, קל מאוד לנקות אותם והם נותרים במראה ייחודי וחדיש הרבה זמן.

אם מתחשק לכם לשהות בצימר כל השנה אז יש חיפוי במיוחד בשבילכם- חיפוי עץ.

ויותר מכך, העבודה עם לוחות עץ פשוטה למדי, יש אפשרות לקנות לוחות עץ מוכנים בגדלים שונים. אז אם אתם בעלי יוזמה ויצירתיות תוכלו לעשות זאת בעצמכם, תצרו לכם חדר עם חיפויי עץ. רק צריך לקנות את הדבק הנכון ולמדוד את החדר בצורה מדויקת ויאללה אפשר להשכיר את יחידת הדיור.

חיפויי עץ מיטיבים במיוחד לבידוד קור וחום. בדרך כלל בחורף הקור לא יחדור כמו בחדר רגיל ובקיץ החדר יישאר נעים. דבר חשוב נוסף החדר שקט יותר, לא יגיעו אליו כל רעשי החוץ.

האפשרויות בחיפוי עץ הן רבות וזאת משום שיש הרבה סוגי עצים לחיפויים ובכל עץ יש דוגמאות שונות שטבועות בו. וף פעם הן לא זהות, מה שנותן הזדמנות ליצור קירות יפים ומקוריים.

עוד דבר חשוב מאוד בחיפויי עץ שהרבה לא יודעים. העץ עצמו משרה אנרגיות טובות ונעימות לאנשים בקרבתו וזאת משום שהוא חומר טבעי ויציב.

את חיפוי העץ כדאי למרוח בלכה מיוחדת שתשמר אותו אחת לשנה יש לנקות את לוחות העץ. לא מסובך בכלל.

אז אם בא לכם לשדרג קצתהרבה את הבית. חיפוי הקיר מתאים לכל כיס.

שינוי של קיר אחד יכול לעשות מייקאובר קסום לכל הבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר