קלחת במקלחת: וילון אמבטיה VS דלת זכוכית

כשאנו עומדים בפני עיצוב המקלחת יש כמה דברים חשובים מאוד שיש לתת עליהם את הדעת, הקריטי בינהם - וילון פלסטי מצהיב או דלתות זכוכית - בא נעזור לכם להחליט (עיצוב פנים)

מיכל ולקין | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

גבירותי וגבירותי אני רוצה לנצל במה זו בכדי להביע את אשר על ליבי ואפילו את אשר על נפשי. אם יורשה לי.

הנידון הוא: מקלחון.

תת הנידון הוא: וילון אמבטיה VS דלת זכוכית.

בכל ימי לא ראיתי דבר משמח כמו מקלחת טובה והיו אנשים דנים במהות המקלחת מה לה ומדוע היא משיבת נפש.

לא עלינו יש בינינו בני אדם שאינם מבינים את גודל השמחה שבמקלחת מוצלחת ומדויקת.

חייב אדם לכוון את ליבו לכמה דברים חשובים טרם בואו לבנות מקלחת בביתו וזאת אם יש בידיו לשנות את מקלחתו של הקבלן הקמצן.

נצא מתוך נקודת הנחה שכסף זאת לא הבעיה ואם זאת כן בעיה, מה זה משנה אם ניקח עוד איזה גמ"ח קטן עבור דבר חשוב זה.

אם יש ביניכם כאלו שמגחכים לנוכח הדברים, על זה נאמר "הפוסל במומו פוסל". לא בטוח שיש קשר בין האמרה הזאת לענייננו, אבל לבטח הדבר נכון.

ובכן אנו עומדים בפני עיצוב המקלחת יש כמה דברים חשובים מאוד שיש לתת עליהם את הדעת.

1.דבר ראשון חייב אדם לשים טוש במיקום גבוה מספיק כך שהמים ישפריצון על כל הגוף ויהיה נקי ללא רבב.

2. חייב אדם להתקין ראש טוש גדול דיו. ניתן להשיג מרובע או עגול, לפי האופי שלו ושל משפחתו. יש כאלו שבריאתם בריאה עגולה ויש כאלו שבריאתם בריאה מרובעת ואו מלבנית. הדברים עמוקים מאד ואין כאן המקום להאריך. בכל אופן יקנה אדם מה שליבו עורג. כי נשמת אדם יודעת צרכיה.

3. עוד בנוגע הטוש – זרימת המים. ככל שיש לחץ מים גדול יותר כך הסיכוי שיצא אדם מהמקלחת ויפנה לבן משפחה אחריו, נמוך יותר.

כמובן שהדבר איננו תלוי בעיצוב המקלחון אלא בזרימת המים בבניין. אם גר בקומה אחרונה יש מצב גדול שלא יצא מהמקלחת פור א לונג לונג טיים. אך במידה והינו דר בקומה ראשונה של בניין רב קומות ורב מערכות, כדאי שידליק תנור ספיראלה כדי שלא יצטנן מזילגוג דל של המים.

4. הוילון. פעם לא הייתה התלבטות .יש מקלחת יש וילון שלום על ישראל.

היום מפני חטאינו שגלינו מפשטותינו והתקרבנו לפינוקינו הרי אנו בדילמה גדולה מהחיים במה לבחור.

בפסקה זו ננסה לעשות קצת סדר ולהביא את הדברים כהווייתם.

בווילון אמבטיה יש שלוש בעיות עיקריות:

א. הוילון נדבק אליכם תוך כדי מקלחת, ככל שתברחו מהוילון הנדבק כך הוא יישאב אליכם כמגנט. מה שמונע מכם להתנקות במקום הדבק.

ב. אין דרך יפה יותר לומר זאת. בשימוש בוילון אמבטיה יש משב רוח תמידי שנכנס מתחת לוילון. אין זה משנה אם טמפרטורות המים על 90- מעלות צלסיוס, יותר או פחות. לרגעים יחוש אדם על רכבל פתוח אי שם בהרי האלפים באמצע פברואר.

ג. דוגמת הוילון- בשעת רכישת הוילון, נשות ישראל בודקות טוב טוב את הדוגמא, לרוב הן מגיעות עם עוד בת משפחה שתעזור בבחירת המוצר. אחד הפרמטרים שעומדים בפניהן הוא שהוילון יתאים לחדר האמבטיה. לאריחים, לברזים, לשטיחון וכו'. לאחר זמן והתחבטויות מתקבלת החלטה קבל עם ואחות והוילון נרכש. לאחר כמה שבועות קורה נס בחדר האמבטיה. הוילון, שעד היום היה בצבעים ירוק תפוח ואפרסק, לפתע מתווסף לו צבע ודוגמא חדשים: שחור מנוקד. בכל החלק התחתון של הוילון מופיעים נקודות שחרחרות ויש כאלו שיאמרו שהן מקפיצות את ה"לוק" של חדר האמבטיה. (לא מצינו את המילה "לוק" בכתובים)

עד כאן בעניין וילון.

5. דלת זכוכית. לכאורה דלת הזכוכית היא נוחה, היא יפה. היא אקסקלוסיבית. אם למשל מגיעים אורחים חשובים לבית ונכנסים שלא במקרה לחדר האמבטיה הם מיד קולטים שיש כאן עניין עם מביני עניין בתחום המקלחות. אבל אל יתפלא אדם שיש כאן אבל גדול.

אבל א': בסוף הפעילות המקלחתית יש מלא טיפות מים על דלת הזכוכית שמתייבשות כטיפות מים על דלת זכוכית והדבר מחייב פעולה מיידית של ניגוב. מי שאכן מקפיד ועושה זאת ומנגב מייד לאחר המקלחת, מוצא עצמו מתקלח שוב לאחר העבודה הקשה ואין לדבר סוף.

אבל ב': לאלו שכן מנקים כל פעם לאחר השימוש מסתכנים בזה שכשהסבא או הסבתא יגיעו מלוצרן להתארח, ייכנס אחד מהם למקלחת ולא יראה בכלל שהוילון הוא דלת זכוכית. ולמה? מפני שהבת שלהם היא טיפוס יסודי שמנקה יסודי ואבוי לנו. אפיזודה לא נעימה בעליל.

לאחר כל הנאמר לעיל, באנו להודיעכם שהאתר איננו אחראי על החלטותיכם לכשתגיעו לצומת זו בחייכם. האתר עצמו בדילמה ובינתיים עושה רק אמבטיות בוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר