כיצד להקטין צלקות אקנה (ולמנוע הופעה של חדשות)

לפעמים אפילו הפצעון הקטן ביותר יכול להשאיר אחריו סימנים - או לשנות את מרקם העור. אך עם המוצרים והטיפולים הנכונים וקצת סבלנות, ניתן להפחית אותן. הנה 4 דרכים להיפטר מצלקות אקנה (יופי)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

צלקות אקנה מופיעות לעתים קרובות, אצל כולנו. לפעמים אפילו הפצעון הקטן ביותר יכול להשאיר אחריו סימנים - או לשנות את מרקם העור. החדשות הטובות הן שעם המוצרים והטיפולים הנכונים וקצת סבלנות, ניתן להפחית אותן. להלן ארבע דרכים להיפטר מצלקות אקנה:

1. השתמשו בוויטמין C

זהו אחד המרכיבים היעילים ביותר להבהרת העור. רכשו בקבוק סרום - או דללו כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים. כאשר מורחים אותו על צלקות, הוא מפחית בהדרגה את הופעתן לאורך זמן. הוויטמין מעכב את ייצור הפיגמנט, כך שתקבלו גוון יותר אחיד בכל מקום. רק היזהרו מהנחה סביב פצעים פתוחים.

2. מרחו קרם הגנה מדי יום

מריחת קרם הגנה מדי יום היא חיונית. אם אתן חשופות כל הזמן לשמש, כתמי האקנה רק יחמירו. אז שמרו מהם מרחק באמצעות מריחת קרם הגנה מתחת לאיפור, בכל בוקר - גשום או שמשי.

3. מרחו אלוורה

מעבר להרגעת כוויות שמש, צמח הריפוי משמש את רפואת צמחי המרפא במשך למעלה מ-2,000 שנה, מכיוון שהוא מכיל סאפונין המורכב מרכיבים אנטי בקטריאליים. אז בעוד שהוא סופר לח (וזו הסיבה שהעור שלנו שותה אותו אחרי חשיפה מוגזמת לשמש), הוא גם אנטי בקטריאלי באופן טבעי. טפלו באזור הבעייתי בעזרת ג'ל טבעי לחלוטין, פעמיים ביום, בכדי לרכך כל נזק שנגרם כתוצאה מאקנה.

4. בקרו אצל רופא עור

רוב הצלקות צריכות לדעוך תוך חודשיים, אך במקרה ויש לכן כתמים עקשניים במיוחד, יתכן שתצטרכו לפנות לרופא עור. מחומרי מילוי ועד טיפולי לייזר - יש המון אפשרויות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית