החרדית שפיתחה סטרארטאפ בתחום עיבוד תמונות

הכירו את החרדית, בוגרת 'תמורה' בוגרת מוסדות חינוך חרדיים שהחליטה ללמוד הנדסת תוכנה בסמינר 'תמורה' המאפשר לימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה, מבלי להתפשר על הרמה הרוחנית (לימודים,מקודם)

בין סמינר תמורה מבית עזריאלי (צילום: יח"צ)

על הסטארטפ שפיתחה מספרת הבוגרת א' צדוק: "הגעתי למסקנה שאני צריכה תוכנה שתעבד את התמונה לתלת מימד וזה הוביל אותי בתור תלמידת הנדסת תוכנה בסמינר תמורה לפתח את הסטארט אפ 2c-3D" * צדוק מצטרפת לבוגרות 'תמורה' שהשתלבו במגוון חברות מובילות במשק ובהן באל על, מובילאיי, בנק מרכנתיל, סיסקו ועוד

סטארטפ להמרת תמונות דו מימד לתלת מימד פותח ע"י נערה חרדית, א' צדוק בת 24 תושבת מודיעין עילית, בוגרת מוסדות חינוך חרדיים שהחליטה ללמוד הנדסת תוכנה בסמינר 'תמורה' המאפשר לימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה, מבלי להתפשר על הרמה הרוחנית.

הבוגרת א' צדוק מסבירה כי "בסופו של דבר העבודה חשובה אך המשפחה יותר, ולכן למדתי בתמורה ע"מ להגיע ללימודים גבוהים שיאפשרו לי מימוש עצמי ותעסוקה הולמת המאפשרת לפרנס בית של תורה בכבוד"

מה הניע אותך לפתח את הסטרטאפ? שאלנו את צדוק שעונה כי "בתור תלמידה, אבא שלי רכש ציוד להקרנת תלת מימד, מאד התעניינתי במוצר ותפעלתי את זה. ערכתי סרטים, ואני עוסקת בעריכת תוכניות תלת מימד לסמינרים. תוך כדי עבודה נתקלתי בבעיה שהיישום בשטח לא היה 100% לפי הציפיות שלי מבחינת ההסרטה והגעתי למסקנה שאני צריכה תוכנה שתעבד את התמונה לתלת מימד מה שהוביל אותי בתור תלמידת הנדסת תוכנה בסמינר תמורה לפתח את הסטארט אפ 2c-3D".

צדוק מצטרפת לבוגרות 'תמורה' שהשתלבו לאחרונה בכמה מהחברות הגדולות במשק ומשתכרות שכר גבוה בעבודה המתאימה לאישה החרדית. עכשיו נפתח רישום למחזור חדש - כנסו>>

בין הבוגרות יש המועסקות במחלקת מערכות בקרה של מטוסים בחברת התעופה 'אל על', במחלקת פיתוח כלים אוטומטים ב'אינטל' או ביצירת מכשירים עם יכולת ראיה ב'אינטל'. בחברת 'מובילאיי' - טכנולוגיה לרכב אוטונומי. בבנק 'מרכנתיל' מועסקות בוגרות בפיתוח מערכת ממשק משתמש, כך גם ב'אופלנט', 'סיסקו' וחברות ענק נוספות.

סמינר 'תמורה' בירושלים הינו בנשיאותו של הגר"מ אוירבאך ומאפשר לבוגרות תיכוני בית יעקב להשתלב בלימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה, מבלי להתפשר כלל על רמתן הרוחנית ואורח חייהן.

בסמינר 'תמורה' לומדות הבנות החרדיות הנדסת תוכנה והנדסת תעשיה דבר המכשיר אותן להתפרנס בתחומי עולם ההייטק בתפקידי פיתוח, וניתוח מערכות מידע בענפים מגוונים.

מערכת הלימודים מותאמת באופן מוחלט לערכי הסמינר וכוללת ליווי של מחנכת, לימודי קודש, שיעורי הלכה, אמונה והשקפה כבסיס איתן ומוביל - לצד לימודי תואר ראשון .B.Sc בהנדסה.

איכות המסגרת באה לידי ביטוי גם בפעילויות החברתיות, בימי העיון, בטיולים ובמחנות המושקעים.

עכשיו נפתח רישום למחזור חדש - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר