חשש שטראמפ נדבק

ארה"ב, תמונת מצב: 50 מתים מהנגיף, חולים ב-46 מדינות

בארה"בת הוכרז בשבת מצב חירום בריאותי-כלכלי, בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה. חשש: גם הנשיא דונלד טראמפ בין הנדבקים, לאחר שאולי נפגש עם חולה (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ (צילום: shutterstock)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע הערב (שבת), במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן, כי עבר בדיקה לאבחון נגיף הקורונה. "התוצאה של עדיין לא התקבלה", הוסיף.

ברקע: הפגישה שקיים לאחרונה עם נשיא ברזיל בולסונרו, שכלי תקשורת רבים דיווחו כי נמצא כנושא את נגיף הקורונה, למרות שהוא עצמו הכחיש את מכל וכל.
מוקדם יותר הודיע הבית הלבן על עריכת בדיקות חום לכלל אנשי הסגל אשר עובדים בסביבת הנשיא וסגנו מייק פנס.

באשר למצב הכללי, עדכן נשיא ארצות הברית במסיבת העיתונאים, כי מניין קורבנות הנגיף עומד עד כה על 50 בני אדם.
אמש הכריז דונלד טראמפ על מצב חירום לאומי בעקבות נגיף הקורונה הממשיך להתפשט ברחבי המדינה. צעד זה יאפשר לו לקבל סיוע פדרלי של עד 50 מיליארד דולר להתמודדות עם המגפה.

"אבקש מבתי החולים להפעיל את תוכניות המוכנות לחירום שלהם, למרות שהרשויות האמריקניות אינן מעוניינות שאנשים יבצעו בדיקות לגילוי הנגיף אם הם לא זקוקים לכך. להערכתי, בתחילת השבוע הבא יהיו זמינות עוד 500 אלף ערכות בדיקה", הוסיף טראמפ בהודעתו הדרמטית.

הנשיא הדגיש, כי "ייתכן שאצטרך להרחיב את אזהרת המסע של ארצות הברית למדינות נוספות, בהן בריטניה". סגן הנשיא מייק פנס הוסיף, כי נגיף הקורונה אובחן ב-46 מדינות שונות בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר