לא תאמינו בכמה מקצועות תוכלו לעבוד עם תואר במנהל עסקים

תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחויות מגוונות יוכל להוביל אתכם לעיסוק יוקרתי בחברות עסקיות ובגופים פרטיים וציבוריים. עבודה מקצועית ומעניינת שרבים חולמים עליה. מאמר זה יפרט תחומי עיסוק שונים בהם תוכלו לעבוד (לימודים)

אילוסטרציה (צילום: PAXELES)

תואר ראשון במנהל עסקים מוביל את עתידכם

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים מציע התמחויות רבות ומגוונות המכשירות את הסטודנטים לעבודה בתחומים העוסקים במימון, שיווק, תפעול, ייצור, מערכת מידע, יזמות וחדשנות, חשבונאות וכדומה. התמחויות הלימודים כמו: ניהול ומדעי המדינה, ניהול וחינוך, ניהול וסוציולוגיה, ניהול טכנולוגי, ניהול משאבי אנוש, ניהול שיווקי, ניהול פיננסי וניהול וכלכלה, יעניקו תביעת רגל בעבודות יוקרתיות ונחשקות בתחום המנהל העסקי. אם כן, לאילו עבודות תוכלו להתקבל? למשל, בתחום ניהול הספורט מכשירים אתכם במוסד האקדמאי בהפקת אירועי ספורט, מנהלי תקציב בספורט, מנהלי יחסי ציבור, גיוס חסויות ותקשורת בספורט. תוכלו למצוא עבודה בארגוני ספורט תחרותיים, מנהלי קבוצות ספורט, מנהלי קאנטרי קלאב, מנהלי מתנ"סים, מנהלי מערך חוגים וכן הלאה.

עבודות בתחומי השיווק והשיווק הדיגיטלי

תחום השיווק זקוק למנהלים המפקחים על כל פעולות השיווק, המוצר והשירות על פי צרכי השוק בהווה. עבודות המוצעות בתחום זה הן: מנהל שיווק, מנהל מרקום, מנהל יחסי ציבור או יועץ שיווקי שמבין בתהליכים אלו כדי לתת מענה מקצועי וממוקד ללקוחות. כמו כן, בתחום השיווק הדיגיטלי, מומחי השיווק העוסקים בקידום אתרים ובפרסום ברשתות, מתמחים ומשפיעים על תהליך הקנייה של הצרכנים ומטרתם למכור את המוצר המשווק. מומחים בתחום יוכלו לעבוד כמנהלי פרסום ברשתות חברתיות, מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי קמפיינים, מנהלי קידום אתרים, מומחים בהתנהגות צרכנית, אנשי מחקר אסטרטגיים וכמנהלי שיווק דיגיטלי.

עבודות בתחומים פיננסיים

בוגרי מנהל עסקים בחשבונאות וראיית חשבון יוכלו לעבוד כרואי חשבון במוסדות וגופים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי שבהם זקוקים למומחים בתחום החשבונאות המוסמכים לבצע פעולות כלכליות שונות. פעולות כמו: תמחור ותקצוב, מכירה וקנייה, הכנסות והוצאות. לכן החברות זקוקות לרואה חשבון שינהל את חישוב המאזן החודשי שלהן, יפיק דוחות הון, דוחות רווח והפסד ויעניק ייעוץ לחברה על המצב התזרימי שלה. עבודה כרואה חשבון מקיפה ומגוונת - מתכננים צעדים פיננסיים, מנתחים מידע פיננסי של מצב השוק, עורכים תחזיות פיננסיות וכדומה. בתור מנהל חשבונאות ורואה חשבון תנהל את התשלום לספקים, הנפקת החשבוניות, גביית החובות ועוד. כמו כן, תוכלו לעבוד כאנליסטים ויועצי השקעות בבנקים, בחברות ביטוח ובבורסה ולהתקדם לתפקידים כמנהלי אסטרטגיה ופיתוח עסקי וכמנכלים לחברות מובילות במשק. עבודה נחשקת נוספת בתחום זה היא להיות יועץ אסטרטגי במחלקות ייעוץ של תאגידים גדולים או חברות קטנות יותר שיוכלו לסייע לארגון להשיג את מטרותיו העסקיות. ישנם גם מקצועות נוספים בתחום הביטוח כמו: מנהל חברת ביטוח, מנהל פניות עמיתים, יועץ פנסיוני וכדומה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר