'נשים במאי זכיין'

כמו סבתא: כך גם את יכולה לזכות את בעלך

סבתא השקיעה את כל כולה במצוות "והגית בו יומם ולילה" שעליה הקפיד סבא כל כך כי היא ידעה היטב שהלימוד שלו נשען ותלוי בעזרה שלה. גם את יכולה להיות כמו סבתא (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

לסבא היתה חנות מכולת בפתח תקווה, מיני סופרמרקט שפרנס את המשפחה ועזר לה להתקיים בימים הקשים של אחרי המלחמה. בין לקוח ללקוח, סבא היה רוכן על הגמרא ולא מבזבז דקה אחת. כשירד הערב, הוא שב לביתו, סעד את ארוחת הערב שהכינה לו סבתא במסירות אין קץ ופנה להמשך העיון בסוגיה. לא אשכח את השטיח שנהגה סבתא להניח מתחת לרגליו, שחלילה לא יתקררו ואת התפוח הירוק העסיסי שפרסה לו, כדי שיוכל להמשיך ולהתמסר לתורה.

סבתא השקיעה את כל כולה במצוות "והגית בו יומם ולילה" שעליה הקפיד סבא כל כך כי היא ידעה היטב שהלימוד שלו נשען ותלוי בעזרה שלה, בדיוק כמו שאמר ר' עקיבא על רחל אישתו הצדקנית, "שלי ושלכם - שלה הוא".

לנו, כרעיות, יש תפקיד גדול ורב משמעות בהכשרת הקרקע ללימוד התורה של בעלינו ובסיוע להם במילוי חובתם. עוד בהיותנו ילדות צעירות, מורותינו חזרו ושיננו באוזנינו כי כשאבא יושב עם הסטנדר, אין מפריעים ושומרים על השקט ככל האפשר וכל רגע של שקידה בתורה שווה פז ובמיוחד בימים אלו, בהם עם ישראל כולו עוקב בחרדה אחרי קצב התפשטות נגיף הקורונה, המפיל חללים רבים בכל רחבי העולם, כאשר אנו זקוקים לסנגורים שימליצו עלינו טוב לפני היושב במרומים.

לצורך כך, כיכר השבת ורשת הכוללים 'עיתים' יוצאים במיזם ענק ומיוחד שמטרתו סיום הש"ס כולו ביום אחד, בלימוד משותף, במהלך חול המועד פסח.

במסגרת הפרויקט הייחודי, ניתן להשתתף על ידי רכישת לימוד דף אחד או מספר דפי גמרא / זכות לימוד דף גמרא על ידי שליח - להצלחתכם, לרפואת יקיריכם, לע"נ או לכל צורך שתרצו.

אז איך משתתפים? לוחצים כאן, בוחרים את מספר הדפים שברצונכם ללמוד, מתיישבים באותה שעה, יחד שבטי ישראל, לשעות לימוד - וצופים יחדיו בסיום המרגש.

אשת חיל יקרה, אל תשאירי את בעלך מנגד ויידעי אותו על הפרויקט, כי "בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ובזכותן עתידין להגאל" ויהי רצון שזכות הלימוד תושיע אותנו ונחזה בביאת משיח צדקנו במהרה בימינו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית