ענק הזמר החסידי

MBD: "קורונה? כך נהגתי עבורי ועבור בני ביתי"

"עת צרה היא ליעקב וממנה יושע" יש סגולה גדולה מאוד מהבעל שם טוב, אני פעלתי כך אז תעשו כולם אותו דבר - תירשמו ותתאחדו עם עם ישראל ועם התורה"(קורונה, מקודם)

מרדכי בן דוד (צילום: יח"צ)

ענק הזמר החסידי, הזמר מרדכי בן דוד, קורא לציבור להצטרף ולקחת חלק בפרויקט כתיבת ספרי התורה העולמי שהחל בשבוע האחרון, בצל משבר הקורונה. יוזמי הפרויקט הייחודי הם יהודים מארצות הברית ומהארץ, שבעקבות התפרצות המגיפה הקשה, החליטו ליזום כתיבת ספרי תורה, המסוגלת, על פי סגולת הבעל שם טוב, למנוע את התפשטות המגיפה, כאשר השאיפה היא שלכל יהודי ברחבי העולם תהיה אות בספרי התורה.

לרכישת אות בספרי התורה, לחצו כאן>>

בסרטון נרגש אותו מפרסם בן דוד, הוא קורא לציבור להצטרף ליוזמה המרגשת: "חברים יקרים, "ועת צרה היא ליעקב וממנה יושע". אנחנו עומדים בעת צרה גדולה מאוד. כולם יודעים מה, כולם מבינים מה. יש סגולה גדולה מאוד מהבעל שם טוב, זכר צדיק לברכה, שאמר שסגולה נגד המגיפה זה להתאחד ולאחד את עם ישראל בכתיבת ספר תורה, וכל אחד יקח חלק. כל אחד יכתוב אות. אני בעצמי עכשיו נרשמתי, לעצמי, לחברים שלי, למשפחה שלי, לקרובים ולכולם. אז תעשו כולם אותו דבר - תירשמו ותתאחדו עם עם ישראל ועם התורה".

בן דוד הוא אינו הזמר החרדי הראשון שקורא להצטרף לפרויקט. גם ענק הזמר אברהם פריד הצטרף ליוזמה, וקרא לציבור לפני מספר ימים להצטרף למיזם, בהדגישו גם הוא את מעלת הסגולה מימי הבעל שם טוב, הקיימת בכתיבת ספרי התורה כנגד המגיפה. הפרויקט זוכה גם לברכת מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, ועד כה הצטרפו אליו ורכשו אות למעלה מ-180,000 יהודים.

להשתתפות בקניית אות בספרי התורה וסיוע למניעת התפשטות המגיפה,

לחצו כאן >>> או חייגו *6708
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר