עשי זאת בעצמך

יוצאים החוצה? כך תכינו מסכה בבית - מדריך וידאו

חובה לחבוש מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי, אך המסכות בחנויות אוזלות במהירות והמחירים מזכירים שוק שחור. הנה מדריך וידאו שלב אחר שלב להכנת מסכה להגנה מפני נגיף קורונה מחומרים שכבר יש לכם בבית (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
אפשר להכין מסכה בבית - בקלות (צילום: shutterstock)

החל מ-י"ג ניסן תש"פ - 7 באפרי ל 2020, כל אדם מעל גיל 6 חייב לחבוש מסיכה בכל יציאה למרחב הציבורי במסגרת צו ממשלתי וזוהי כבר לא רק הנחיה של משרד הבריאות.

חבישת המסכה חשובה במיוחד כיוון שהיא מקטינה את הסיכון להידבק ולהדביק, מאחר ונגיף הקורונה עובר מאדם לאדם באמצעות טיפות שניתזות מהפה ומהאף בזמן דיבור, שיעול או עיטוש. המסכה היא אמצעי חיוני שמונע הידבקות בנגיף.

עם זאת, המסיכות בחנויות אוזלות במהירות והמחירים מזכירים שוק שחור - ואלו סיבות מצוינות להכין את המסכה לבד, מחומרים שיש לכולנו בבית, בתקווה שכל העסק הזה יסתכם בשעת יצירה מהנה וימי הקורונה יהיו כבר מאחורינו.

להלן מדריך כתוב - גללו למטה לסרטון

איך להכין מסכה מגרב ו-2 גומיות שיער:

משחילים גומיית שיער בכל צד של הגרב ודוחפים את הצד הסגור של הגרב לצד הפתוח. מלבישים את הגומיות על האוזניים - ויש לכם מסכה.

איך להכין מסכה ממטפחת או טי-שירט ו-2 גומיות שיער:

פורשים את המטפחת או החולצה, אוחזים צד אחד ומקפלים עד לקבלת מלבן ארוך. משחילים גומיית שיער בכל צד של המלבן, דוחפים צד אחד לתוך הצד השני, והמסכה מוכנה לחבישה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית