אמהות מספרות: אלו ההרגלים שאימצנו בעקבות הקורונה

פעם, לפני כמה שבועות היינו מצויים בסגר (בתקווה שלא ניכנס לאחד כזה שוב בקרוב). שם, הכללים והשגרה נעלמו כלא היו. שאלנו 12 אמהות אילו הרגלים פחות טובים הן אימצו בעקבות המצב (דעות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

זוכרות את ההסגר שהיינו מצויים בו עד לא מזמן? היינו ספונים בבית מבוקר עד ליל (ובתקווה שלא ניכנס לאחד כזה שוב בקרוב). שם, הכללים, השגרה והניקיון הכללי נעלמו כלא היו. ארוחות צהריים מזינות הכוללות מגוון ירקות? פחות. כביסה שנעשית במהירות ואז מתקפלת יפה? חחח. הורות בזמן ההסגר עסקה בהישרדות ותו לא. אבל לפחות לא היינו בו לבד. שאלנו 12 אמהות אילו הרגלים פחות טובים הן אימצו בעקבות המצב וקשה לומר שלא חשנו הזדהות עמוקה.

הרגלי אכילה חדשים

"סוג האוכל שנתתי לבן ה-11 חודשים שלי (אחרי במבה... כל כך הרבה במבה), הוא כל דבר שניתן לחתוך לחתיכות קטנות. העמדתי פנים שזה כדי שהוא יוכל לעבוד על האחיזה שלו, אבל זה באמת בגלל שלוקח לו יותר זמן לאכול, אז יכולתי להשיג לעצמי כמה רגעים של שקט".

"במהלך השבועות האחרונים הזמנתי יותר אוכל מבחוץ מתמיד, כך שלא אצטרך לתכנן ארוחה נוספת לכל האנשים האלה".

"אכלנו פנקייקים לארוחת ערב כמה פעמים החודש. חשבתי שזה כישלון הורות גדול מצידי, אבל בכנות, כולם די נהנו".

עבודה ללא בייביסיטר

"הבן שלי מפחד מהדשא המלאכותי שבמרפסת שלנו ובמקום לעודד אותו להתגבר על הפחד הזה ולהראות לו שזה בכלל לא מפחיד, הנחתי אותו שם על שמיכה, בידיעה שהוא לא יעשה משהו מסוכן או יזחל, כך שאוכל לענות על מיילים מהעבודה שלי. אופס".

"אני לא מתנצלת על כך שנמנמתי עם הילד שלי במיטה כשהנחתי אותו לישון בשעה 14:00 ואז פספסתי בטעות פגישה או שתיים. אני כל כך עייפה".

ניקיון

"בשבוע שעבר הקטנה שלי לבשה את התחפושת שלה מפורים ועלתה איתה למיטה לישון... ואז היא המשיכה להסתובב כך במשך כל יום המחרת".

"אם הפיג'מה היפה של בני יכולה לשמש כבגד אצל משפחות אחרות, זה מה שהוא ילבש כל היום. מצטערת, לא מצטערת".

חינוך ביתי

"נתתי לבן שלי שוחד בדמות חתיכת מרשמלו לכל גליון עבודה שהוא השלים".

"אני לא מתנצלת על הבלגן במרפסת שלי - אני לא צוחקת - שלושה אופניים, שלושה קורקינטים, שתי עגלות ילדים וסקייטבורד אחד. בתקופות רגילות אני מבקשת מכולם להכניס את הכל פנימה, למחסן. אבל הזמן שלנו בחוץ היה כל כך קריטי בימי הסגר וכאשר גני השעשועים היו מחוץ לתחום, רכיבה על אופניים וקורקינט היו ממש הצלה. אז... סליחה שהמרפסת נראית כמו פח סביבת אשפה, שכנים.

חשיבות השגרה

"עברתי מהקראת שני ספרים בלילה לבת שלי לשני ספרים בחודשיים. אני לא נהנית לקרוא והבת שלי איבדה את הסבלנות לשגרת השינה הרגילה שלה, אז שתינו מרוצות".

"לפני ההסגר, היה לנו לוח זמנים על המקרר כדי לעקוב אחר מטלות שונות שלנו ושל ילדינו. עכשיו? ובכן, זה כבר לא רלוונטי".

זמן איכות

"ישבתי כלואה בחדר האמבטיה כדי שאוכל לקרוא ספר בלי שמישהו יטפס מעלי. מה? אני זקוקה לקצת זמן עם עצמי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית