אל תתעסקו עם הבוידעם

אין מילה יותר אלטעזכנית מבוידעם ואפשר להבין מדוע. אך דעו לכם שהבוידעם מתכוון להאריך ימים והוא כאן כדי להישאר (פתרונות עיצוביים)

מיכל ולקין | כיכר השבת |
ישנם עוד יתרונות לכוך הזה שמעל השירותים הקטן (צילום: שאטרסטוק)

נכון שיש היום פתרונות אחסון חדישים אבל למי שבאמתחת תקרתו בוידעם, שלא יוותר עליו. ויש כמה סיבות טובות לכך.

קוראים יקרים, עצמו את העיניים ותציצו כדי לראות את התרגיל שנבצע בדמיון מודרך: יום שלישי בשבוע. סלון. אתם מתכננים נסיעה לדאבוס בפסח עם כל בני המשפחה. תארו לכם עולם שבו המזוודות מאוחסנות מתחת למיטה, כן כן, סתם ככה בארגז מתחת למיטה, איזו צורה יש לזה? איפה ההנאה? איפה הריגוש?

ועכשיו ציירו בדמיונכם שהמזוודות כולן בבוידעם. ומוישי, הבן הזה שעליו אומרים מוישי הפראקטי, עולה על כסא. פותח את דלת הבוידעם. כל המשפחה סביבו מסתכלת מעלה. אבק רך נופל על פניהם. ואז, עם מבט של ניצחון מוישי שולף את המזוודות. אוחח איזה הבדל. כבר אתם חווים את חוויית הטיול עוד לפני שעליתם על מטוס.

זאת רק דוגמא אחת ונכון שהיא קצת חוטאת לנוסטלגיה אבל ישנם עוד יתרונות לכוך הזה שמעל השירותים הקטן.

מדי שנה, לפני חג הפורים, מוישי הפראקטי שלכם עולה לבוידעם עם מטאטא ביד על מנת לשלוף משם את ארגז התחפושות. זהו ארגז שסגור עם עשרות סוגי סלוטייפ ומסקנטייפים כתוצאה מסגירה חוזרת ונשנית במוצאי כל פורים. משום מה הארגז נמצא תמיד בחלק האחורי של הבוידעם ואז יש שתי אפשרויות, או שמוישי הפראקטי עולה על סולם ומשחיל עצמו בפנים או שבעזרת המטאטא הוא סוחב את הארגז החוצה. כך או כך הילדים עומדים נרגשים כאשר הארגז נופל עליהם.

בערב פסח נוכל למצוא את כל כלי הפסח, כולל הטפט ששמרנו משנה שעברה (אחרי שהצלחנו לראשונה לגזור אותו במדויק במידות השיש ואחרי שמוישי הפראקטי ניקה אותו כהוגן) כולל המיקסר הגדול, המייחם הענק, הסירים הישיבתיים. את כולם נמצא בבוידעם. מסודרים בקרטונים שעליהם כרזות וטיפים: 'סכו"ם חלבי (חסר קולפן- לקנות!!!)' או 'כלים פלסטיק בשרי (חסר מסננת לחסה- לקנות!!)' ועוד כהנה וכהנה שלא נשכח חלילה.

מה שמעורר את תשומת ליבי בעת כתיבת שורות קדושות אלו, שבעצם כל שנה נארזים עוד ועוד כלי פסח והפלא ופלא! בבוידעם נס גדול: עומדים צפופין ומשתחוין רווחין . בוידעם מכיל שכזה.

הבוידעם משמש גם לאחסון דברים מוזרים שעדיין לא הגיע זמנם לעוף לפח. כלומר זמנם הגיע מזמן אבל אנו כיצורים אגרנים לא מסוגלים טו לט איט גווו לט איט גוווווו.

ולכן אין ספק שנמצא שם למעלה חצי זוג סקטים וורוד מידה 32, ציוד צלילה כולל סנפירים מידה 45 (שייך לאב המשפחה שחשב פעם שהוא עומד להצטרף לחיל הים- סניף רבי עקיבא), עוד נמצא שם מסכות אב"כ עם אבק שעבר זמנם ובטל פונקצינותם וכן מכשיר סודה מסוג סיפולוקס כי מי יודע אולי נוכל למכור את זה באי ביי יום אחד ונעשה מזה מלאנטלפים ביטקוינים.

אפשר לשדרג את הבוידעם בדרכים שונות. קודם כל כדאי פעם בשנה להוציא (להפיל) הכול החוצה ולנסות למיין וכן לזרוק או לתת לצדקה פריטים שאין לנו בהם שימוש כבר כמה שנים.

כדאי גם לקנות קופסאות פלסטיק עמידות ללחות ולאחסן בהן את הכול מחדש עם מדבקות יפות שעליהן רשום מה התכולה של כל קופסא, כך זה יקל עלינו למצוא מה שאנחנו צריכים.

באתי לומר שכדאי שלקופסאות יהיו גלגלים. אבל אני חושבת שתזוזה אחת עם מגב של מוישי הפראקטי יכולה לגרום לנזק רב לבני הבית החוסים תחת הבוידעם.

וטיפ אחרון לאקסטרימים מבינכם. ואני רק ארמוז: מחבואים....

אבל אולי אל תנסו את זה בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר