הטרנד שכובש את הרשת

צילומי ילדים מרהיבים על רקע ציורי גירים ענקיים

אמא יצירתית במיוחד מצלמת את הילדות שלה על רקע ציורי גירים עצומים ויפהפיים - והתוצאה ממיסה. הקורונה הרסה את התוכניות לקיץ? הנה פתרון מושלם להעביר את הזמן בכיף (ילדים)

כשהילדה הופכת לחלק מתמונה ענקית (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם @myfourgrls)

מה האסוציאציות שעולות לכן לראש כשאתן שומעות את המילה "גירים"? שיעור בבית ספר? משחק 'קלאס' או מצאו את המטמון? או אולי בכלל חריקות צורמניות על הלוח. אאוצ'.

לאבי טוקר, אמא יצירתית במיוחד לארבע בנות וחובבת צילום, גירים הם הפתרון לצלם את הבנות שלה בכל לוקיישן ופוזה שהיא רק רוצה - מכיסוח דשא ללא סכנה ועד לשכיבה תחת שמיים זרועי כוכבים ליד אוהל ומדורה בוערת.

טוקר ממקמת את הילדות שלה על רקע ציורי גירים עצומים ויפהפיים ויוצרת תמונות חלומיות שהופכות את האלבום המשפחתי לאגדה.

רוצות לנסות גם? הנה כמה טיפים לצילום מוצלח על רקע ציורי גירים:

1. תכננו את הציור מראש יחד עם הילדים, כמובן בהנחה שהם בגיל שמסוגל לקבל החלטות. בחרו יחד נושא שמלהיב אותם ויגרום להם לשתף פעולה.

2. חפשו מדרכות או שטחי אספלט ריקים בגוון כהה ככל האפשר. כך הגירים יבלטו.

3. התחילו לצייר בשעה מוקדמת ככל הניתן, כדי שלאחר הציור יהיה לכן מספיק אור יום לצילומים. כן, הפרויקט הזה לוקח זמן - היערכו בהתאם.

4. לאחר שמצאתן שטח מתאים לציור וציירתן עליו, היעזרו בבובה או בבגדים של הילדים כדי לכוון את המצלמה מהזווית הנכונה. כידוע, סבלנות היא מצרך מאתגר אצל ילדים.

5. הצטיידו במגבונים ובגדים להחלפה - גירים זה מלכלך. אל תשכחו חטיפים ודברים מתוקים שיעודדו את הילדים להישאר בפוקוס איתכן.

6. תזרמו עם הרגע ואל תשכחו שהצילום אמור להיות חוויה כיפית ולא מטלה שיש לעמוד בה בכל מחיר.

והנה תמונות מדהימות נוספות להשראה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית