מדוע קייט מידלטון בחרה בגד פשוט לחתונה של מייגן?

על פי הדיווחים, מידלטון בחרה באאוטפיט הספציפי בתקווה להיטמע בהמון. מתוך ידיעה שיהיה עניין רב בתלבושת שלה, היא בחרה ללבוש צבע וגזרה ניטרליים, כדי למזער את כמות תשומת הלב שתקבל (אופנה)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם אתן זוכרות את שמלת המעיל של בית האופנה הנחשב אלכסנדר מקווין, בגוון שמנת, שלבשה קייט מידלטון בחתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל, במאי 2018? ובכן, יש סיבה שבגינה הדוכסית מקיימברידג', 38, הלכה על תלבושת עם פרופיל נמוך לאירוע כה משמעותי ופומבי.

על פי הדיווחים, מידלטון בחרה באאוטפיט הספציפי בתקווה להשתלב עם שאר המשתתפים ולהיטמע בהמון, מציין המגזין "הלו!". מתוך ידיעה שיהיה עניין רב בתלבושת שלה, מידלטון בחרה ללבוש צבע ניטרלי, יחד עם צללית מוכרת, כדי למזער את כמות תשומת הלב שתקבל.

זה לא חדש. נראה שקייט ממחזרת לוקים בכוונה - או הרכבים דומים באופן מתעתע - כשהיא מגיעה לחתונות, בניסיון לחסל איזשהו הייפ אופנתי שיש סביבה. אמנם שיטה זו אינה חסינה לגמרי, אבל היא עזרה למקד את תשומת הלב בזוג הטרי וזה בדיוק מה שצריך היה לקרות.

חנויות רבות דיווחו, שלא בצדק, כי מידלטון עטתה על עצמה בגד ממוחזר לחתונתם של הנסיך הארי ומרקל. מאוחר יותר נודע כי אלכסנדר מקווין עיצב שמלת מעיל חדשה לגמרי שהייתה כמעט זהה לזו שאותה לבשה מידלטון בכמה הזדמנויות אחרות.

ובכל זאת, לא הופתענו מבחירת הלבוש של מידלטון, מכיוון שלאלכסנדר מקווין יש מקום מיוחד בלבה. לא רק שזהו אחד מבתי האופנה האהובים עליה, אלא שהוא גם זה שהיה אחראי לשמלת הכלה המפורסמת שלבשה מידלטון ביום נישואיה שלה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית