פינוי דירה - מה כולל השירות ואיך לבחור חברה אמינה?

קיימים כמה מצבים בחיים בהם יש צורך לפנות תכולה של דירה באופן מוחלט ואנשים רבים מהמגזר החרדי אינם יודעים כיצד לבצע זאת, מה לעשות עם התכולה ולפעמים גם איך להיפטר מהכמות הגדולה של האשפה(בית, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

הדרך הנוחה ביותר לפינוי תכולת הדירה

הדרך היעילה ביותר לפתרון בעיה זו היא באמצעות עובדיה של חברה מקצועית כדוגמת חברת 'עדי פינויים', אשר עוסקת בתחום זה שנים רבות ופיתחה עם הזמן מומחיות רבה, כיצד לפנות את התכולות השונות בתיאום עם בעלי הנכס.

פינוי דירה באופן מלא נדרש במקרים הבאים:

  • אם אדם נפטר והיורשים מעוניינים לגור בנכס, הם מבקשים לפנות את כל הריהוט הישן, את הספרים, את כלי המטבח וציוד נוסף כיוון שהדיירים החדשים לא יעשו בו שימוש, מאחר ויש להם את הציוד הפרטי שלהם. אם היורשים מעוניינים להשכיר את הדירה כדי שתהיה להם הכנסה פאסיבית או למכור את הדירה כדי שיהיה להם כסף נזיל למטרות אחרות, עליהם האחריות להגיע למצב שבו הדירה ריקה לחלוטין.

  • אם פרצה שריפה בדירה ונוצר נזק מהותי לציוד הקיים בבית, כמו ריהוט, ציוד חשמלי, תכולת מטבח, ספרים, שטיחים ועוד, אין ברירה אלא לפנות את כל הציוד ולאחר מכן לבצע את הטיפול הנדרש בבית, כדי לפוגג את הריחות.

  • אם מדובר באדם שהוא אגרן והבית שלו מלא בקופסאות של פריטים רבים שאין לו צורך בהם והם מעלים אבק, ובמקרים רבים גם סירחון.

  • פינוי של מחסנים ומקלטים, עקב ציוד רב שקיים בהם שאף אחד כבר לא משתמש בו.

שיטת פינוי הדירות

אופן פינוי הדירות מתבצע בכמה שלבים: הלקוחות עוברים על הדירה ומשאירים אצלם פריטים בעלי ערך סנטימנטלי, מוצרי נוי שהם אוהבים במיוחד, ציוד ספציפי הדרוש להם וכו'. לאחר מכן, מגיע נציג של חברת עדי פינויים אשר מתמחה בפינוי דירות, מתרשם מהתכולה שיש לפנות ומהסוגים השונים שלה כמו ריהוט, אשפה, אקססוריז, חפצי אמנות, ציוד אלקטרוני ועוד, בהתאם להערכה, מוגשת הצעת המחיר. לאחר שהלקוחות מאשרים זאת, מתואם מועד לפינוי הדירה. בתחילה, מפנים את כל האשפה באמצעות מכולה לאתר אשפה מורשה, על פי האישור של המשרד להגנת הסביבה.

לאחר מכן, ממיינים את כל התכולה, מה עובר למשפחות נזקקות, מה עובר למכירה כפריט יד שנייה כמו ריהוט שהוא תקין, כלי מטבח, ספרים, צעצועים, חפצי נוי ועוד ומה ייזרק לזבל כיוון שאי אפשר להשתמש בו כמו אופניים ישנים, כיסאות שאינם תקינים וכו''.

התהליך השל פינוי דירה מתנהל באופן סיסטמטי, חדר אחר חדר תוך ביצוע הפיצול הנדרש והורדת הציוד למשאית המתאימה, על פי החלוקה שנקבעה. לאחר מכן, מורידים מדפים שנשארו, מראות, תמונות על הקירות, כך שבסופו של התהליך הדירה ריקה ואין כלום על הקירות שלה.

העזרה של חברת פינוי הדירות

אחת הסיבות המרכזיות לביצוע פרויקט מסוג זה, הוא עקב העובדה שללקוחות קשה מאד לבצע מבצע מסוג זה בעצמם מבחינה סנטימנטלית כיוון שהיו קשורים מאד לאדם שגר בבית אם זה הורה שעבר לבית אבות או סב שנפטר. כל פריט בו הם נוגעים מזכיר להם אירוע מהעבר ולכן זהו מעמד שקשה עבורם נפשית ולעיתים קרובות גם פיזית.

כשמגיעים עובדים שאפשר לסמוך עליהם שיבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר, הלקוחות רגועים, וזאת לאור המיומנות הרבה של העוסקים בכך. עקב הניסיון רב השנים שלהם, העבודה מתבצעת ביעילות ובמהירות ובדרך כלל תוך כמה שעות או יום אחד, הבית ריק. בסיומו של התהליך העובדים מנקים את הבית ביסודיות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר