מארגנת את הארון? הנה 6 פריטים שאסור לך להיפטר מהם

למרות שאנו בהחלט אוהדות של המלתחה המינימליסטית, ישנם דברים שתצטערו אם תעבירו הלאה מהר מדי. למעשה, ישנם שישה פריטים שכדאי תמיד להחזיק בבית, גם אם אין לכן מקום בשבילם (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ניקוי ארון הבגדים יכול להיות משימה מפרכת. אבל ברגע שאתן "נכנסות לעניינים", אתן עלולות להתפתות לזרוק כמעט הכל ולרענן את הגרדרובה שלכן כהוגן. למרות שאנו בהחלט אוהדות של המלתחה המינימליסטית והלבוש הבסיסי, ישנם כמה דברים שתצטערו אם תעבירו הלאה מהר מדי. למעשה, ישנם שישה פריטים שלדעתנו כדאי תמיד להחזיק בבית - כן, גם אם אתן חושבות שאין לכן מקום בשבילם.

אז מהם ששת הפיסים שחובה לשמור? ראשית, חגורות.

1. חגורות

כל עוד הן במצב טוב ועושות את מלאכתן נאמנה, אין שום סיבה להיפטר מחגורות. בגזרת האחסון הן בקושי תופסות מקום וניתן לגלגלן ולהכניס לתיק או לתלות על ווים בחלק הפנימי של דלת הארון. חוששות שהן "יצאו מהמודה"? אם תחכו מספיק זמן, אפילו הרצועות הרחבות של שנות השמונים עם אבזמים ענקיים יחזרו לאופנה (יש שיגידו שאולי כבר עשו קאמבק). וכמובן, אף אחד לא יכול להתכחש להשפעה המיידית שיש לחגורה הכרוכה סביב שמלה חסרת צורה.

2. תיקי מעצבים

יש סיבה שתיקים יקרים מכונים לעתים קרובות "פיסים של השקעה", בתרגום חופשי. לפני 15 שנה אולי חשבתן שיהיה מטופש להחזיק בתיק הכתפיים של של לואי ויטון, אבל נחשו מה? כל הכוכבות והפאשניסטות נשאו את התיק הזה בשבוע האופנה בספטמבר 2019.

תיק האוכף המבריק של ג'ון גליאנו, שיוצר לראשונה בשנת 2000, קם לתחייה בספטמבר 2018, אולי התיק הפופולרי ביותר במהלך חודש האופנה. היו חכמות ואל תוותרו על תיקים יוקרתיים קלאסיים (או אפילו לא כל כך), במקום להתחרט על כך בעתיד.

3. תכשיטים

בדומה לחגורות, תכשיטים הם קטנים מספיק כך שאפשר לאחסן בקלות גם כאלו שאינם בשימוש, בקופסת נוי בשידה בחדר השינה, או בארגז המצעים. ולמרות שלא נאשים אתכן בכך שמכרתן את זוג עגילי בת המצווה שלכן לשכנה, כל תכשיט משובח צריך להיחשב כמזכרת.

זה נכון כפליים לסגנונות מינימליסטיים או קלאסיים כמו חישוקים, טבעות זהב פשוטות ושרשראות עדינות. גם אם לא תענדו אותם בקרוב, הם מתנה מעולה להעביר לאחייניות, לבנות וכדומה. ואל תתחילו אפילו לדבר עם שעונים, שישארו לנצח נצחים וראויים למקום מכובד בתיבת התכשיטים שלכן.

4. לפחות שמלה שחורה קלאסית אחת

אוקיי, כן, אם אינכן מצליחות לסגור את הרוכסן שלה עד הסוף או שעליכן להסיר צלע כדי להיכנס אליה, יש לתרום את השמלה. עם זאת, כולנו צריכות להשקיע ולשמור לפחות על שמלה שחורה קטנה אחת נצחית. הדבר האחרון שאתן רוצות לעשות בימים שקודמים לחתונה הוא לדאוג מה תלבשו בה. אתן גם לא מעוניינות להילחץ בגלל הזמנות לחגיגות ברית ברגע האחרון או עקב ראיונות עבודה שאליהם אתן נקראות בהתראה קצרה.

בצעו את בדיקת ההתאמה שלכן וחזרו עליה מדי שנה, כדי לוודא שהשמלה עדיין במצב טוב ולא תצטרכו לערוך עבורה צום מיצים ממושך או להקדים את הניתוח להסרת צלעות.

5. בגדי ערב

אנו מסכימות כי קיים סיכוי קלוש שתלבשו שוב את שמלת השושבינה הבורדו מיום הנישואין של הבסטי שלכן (עדיף שתתרמו אותה לגמ"ח המספק שמלות לאירועים לנשים חסרות יכולת). אבל השקעה בתיק קלאץ' שהולך עם כל דבר, עגילי קריסטל נוצצים וכמה שמלות פורמליות אך לא מדי מפונפנות וכמובן, הנעליים שמשלימות את הלוק, פירושו שתהיו מוכנות וערוכות לכל אירוע שתוזמנו אליו בשנים הקרובות.

6. צעיפים

בין אם מדובר במשי, קשמיר או צמר, צעיף טוב באמת לא מאבד את ערכו. (ולפעמים אתן יכולות אפילו להשתמש בו כאביזר לשיער.) אפילו מטפחת נחמדה ניתן לקשור מעל בגדי ערב, במקום להחליק לתוך ז'קט שלא באמת תואם את הפיגורה שלכן. הניחו את הצעיפים שלכן בקופסה מתחת למיטה או תחבו אותם לתיקים שלכם בעונות החמות, אבל אל תמסרו את האביזרים הנוחים האלה עד שהם באמת מתיישנים ו"עושים את שלהם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית