מלכת אנגליה פנתה לדוכסית קייט: הפסיקי ללבוש חצאיות קצרות

מלכת אנגליה אליזבת השנייה, פנתה לדוכסית קייט מידלטון, וביקשה ממנה להתלבש בצניעות. לפי הדיווח ב"דיילי מייל", המלכה לא אהבה את חצאיותיה הקצרות של קייט (סטייל)

שושי מילר | כיכר השבת |
מלכת אנגליה אליזבת השנייה (צילום: shutterstock)

מלכת בריטניה אליזבת השנייה ביקשה מהדוכסית קייט מידלטון (רעייתו של נכדה), לשנות את אופי הלבוש שלה לקראת ביקור ממלכתי שתערוך בקרוב באוסטרליה. אליזבת השנייה, שמה דגש בעיקר על אורך חצאיותיה של מידלטון, כך נכתב בצהובון "דיילי מייל".

מידלטון עצמה, זוכה לשבחים בעיתונות הרכילות בעולם בשל אופי לבושה המוקפד והמכובד לשיטתם של מבקרי אופנהרבים. אולם לאחרונה, היא החלה לקצר באורך חצאיותיה, דבר שמלכת אנגליה, כנראה לא אהבה.

בין היתר, כך דווח בצהובון, המלכה דורשת מקייט ללבוש מעתה שמלות ארוכות בלבד, וזאת בכדי להפוך אותה למלכותית יותר מאי פעם.

בין היתר, בכדי לשנות את מלתחת הבגדים של הדוכסית, שלחה מלכת אנגליה את מעצבת הבגדים של בית המלוכה אל קייט, בכדי שתתפור עבורה סט ביגוד צנוע ומכובד יותר.

בתוך כך, הבוקר פרסמו גדולי ישראל קריאה מיוחדת לנשות ישראל, להתחזק בשמירה על גדרי הצניעות: "זה מהדברים העיקריים מאוד וח"ו אם אין צניעות כתוב 'ושב מאחריך' הינו סילוק שכינה ח"ו" כתבו הרבנים.

"לדאבוננו יש ירידה גדולה גם בחלק מהמחנה הנמנים על ה' ותורתו ונכשלים ומכשילים בזה את הרבים", כותבים גדולי ישראל, "ועל כן עניין גדול הוא להרבות בקביעת שיעורים בהלכות אלו וגם ללמוד שיש בזה עוון של מחטיאי הרבים ואשרי המזהירים והנזהרים בזה". על המכתב חתומים מרן הגר"ח קניבסקי, מרן הגראי"ל שטיינמן והגאב"ד הגר"נ קרליץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית