סיבידי מה זה ומהם היתרונות

לאחרונה כולנו שומעים על אנשים שצורכים סיבידי ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים במה דברים אמורים. האם מדובר על משהו שאנחנו עלולים להתמכר אליו? והאם עלולות להיות לכך השפעות שליליות על בריאותנו? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל המידע שחיפשתם בנושא(בריאות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

מה זה אומר בפועל סיבידי – CBD?

בצמח הקנאביס יש יותר ממאה מרכיבים ואחד מהם מכונה סיבידי, או בשמו השני: קנבידיול. מדובר על המרכבי השני בחשיבותו בצמח, אחרי, כמובן, הTHC המפורסם, ובניגוד אליו, לסיבידי אין השפעה פסיכואקטיבית על המוח. זה אומנם שהוא לא גורם לתחושת ה"היי" שרבים מאתנו מכירים, אך מצד שני, כמובן שיש לו יתרונות רבים שכדאי להיות מודעים להם. אם תהיתם לרגע מי צורך שמן סיבידי, כדאי שתדעו שעוד ועוד קבוצות באוכלוסייה עושות זאת, כמו למשל:

  • אנשים שאינם צרכני קנאביס וותיקים ומנוסים
  • אנשים מבוגרים שסובלים מכאבים שונים ורוצים להתנסות בטיפול בעזרת החומר המופלא הזה
  • ילדים הסובלים מבעיות שונות כמו אוטיזם או אפילפסיה ועוד

לכן, אם גם אתם רוצים לנסות זאת, כדאי לדעת שזה אפשרי ואפילו נפוץ, כי היום אפשר למצוא בקלות חנות שמן CBD, אז למה אתם מחכים?

איזה סגולות באמת יש לסיבידי?

כאשר מדברים על צריכת סבידי מדברים לרוב על צריכה שנעשית מסיבות בריאותיות, ואכן, אנחנו רואים שיש יתרונות רבים לחומר הזה. הוא מסייע באינספור מקרים ותופעות, כמו למשל: טיפול במחלת הסוכרת, שיכוך של כאבים קשים מסוגים שונים, טיפול בסכיזופרניה, טיפול בחרדה, טיפול במיגרנות ועוד. כדאי לדעת שלחומר הזה יש גם תכונות אנטי-דלקתיות מופלאות ולכן ברור מדוע נעשה בו שימוש יותר ונותר נרחב עם השנים.

איך צורכים בימינו סיבידי?

אם חשבתם לרגע שכדי ליהנות מכל היתרונות של סיבידי אתם צריכים לעשן אותו, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם, כי לא זה המצב. בפועל אנחנו רואים שבישראל כמעט תמיד צריכת שמןCBD נעשית בצורה אוראלית, כלומר, על ידי טפטוף השמן מתחת ללשון. עם זאת, כדאי לדעת שיש אפשרות גם לצרוך אותו באבקה, בקפסולות ועוד, כך שכל אחד יוכל לבחור את האפשרות הנכונה ביותר עבורו.

האם זה יקר?

כמובן שבין אם אתם רוצים לנסות סיבידי בגלל כאבים נוראיים שמהם אתם סובלים ובין אם אתם רוצים לנסות זאת בגלל התקפי חרדה או תופעות אחרות, תרצו גם לדעת כמה זה עולה. החדשות הטובות הן שהיום המחירים הרבה יותר נוחים ממה שהם היו בעבר, כך שהמחיר לא צריך לעצור אתכם. הגיע הזמן שגם אתם, כמו מיליוני אנשים אחרים ברחבי העולם, תתחילו ליהנות משמן הסיבידי ומכל היתרונות שיש לו. הצטרפו לכל מי שכבר עושה בו שימוש ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה למה חיכיתם עם זה כל כך הרבה זמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר