שעה בחדר סגור • תיעוד

תמיכה? הרבי מסאדיגורה נועד עם הרבי מבאיאן

שבוע להכתרת ה'ממשיך': האדמו"ר מסאדיגורה, נועד היום למשך שעה ארוכה - ביחידות עם ממשיך שושלת רוז'ין הרבי מבאיאן. לאחר מכן נועד עם דודו - הגר"מ שטרנבוך. צפו (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
ביציאה ממעונו של הרבי מבאיאן (צילום: צ.פ)

שבוע להכתרת ה'ממשיך' מסאדיגורה: האדמו"ר מסאדיגורה, ערך היום (שני) ביקור ראשון בירושלים מאז הכתרתו, אצל ממשיך שושלת רוזי'ן, האדמו"ר מבאיאן, ראב"ד 'העדה החרדית' הגר"מ שטרנבוך, הגרמ"ד סולובייציק והאדמו"ר מקאפיטשניץ.

הביקור המיוחד אצל האדמו"ר מבאיאן, ממשיך שושלת רוז'ין, נערך ב'שטיבל', של האדמו"ר מבאיאן סמוך לביתו שבשכונת גאולה בירושלים.

במהלך הביקור נועדו שני האדמו"רים, במשך קרוב לשעה - ביחידות, כאשר הגבאים של שני האדמו"רים, המתינו מחוץ לחדר עד לסיום השיחה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי כבר במהלך השבעה לאדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל, שוחח הרבי מבאיאן עם ה'ממשיך', ביחידות - בחדר נפרד למשך שעה ארוכה ולאחר מכן שוחח עם האחים האחרים במטרה להגיע לפשרה.

לאחר הפגישה בין השניים ליווה האדמו"ר מבאיאן את האדמו"ר לרכבו, ומשם נסעה השיירה לראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך (שהוא דודו של אשת האדמו"ר), שאף כתב לאחרונה מכתב תמיכה באדמו"ר הצעיר.

המפגש נערך במעונו של הגר"מ בשכונת הר נוף בירושלים, שם ערכו השניים 'לחיים' כאשר הראב"ד בירך את האדמו"ר הצעיר שיאריך ימים על ממלכתו.

לאחר מכן, הגיע האדמו"ר כאמור לביקור במעונו של ראש ישיבת בריסק הגרמ"ד סולובייצ'יק ובמעונו של האדמו"ר מקאפיטשניץ.

הרבי מסאדיגורה במעונו של הראב"ד הגר"מ שטרנבוך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר