ביקורת מבנים מסוכנים בבני ברק

במרבית המקרים, כאשר אנשים מדברים על ביקורת מבנים הכוונה היא לביצוע בדק בית לפני רכישה של נכס, כגון דירה מיד שנייה או מקבלן זאת, למרות שביקורת מבנים היא תחום נרחב יותר העשוי לכלול בדיקות נוספות, וכמובן להתייחס למבנים נוספים כגון מבני מגורים, מבנים היסטוריים וכיוצא בזאת(שיפוצים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

יש חברות המבצעות ביקורת מבנים בכל הארץ, לרבות בבני ברק ובאזור גוש דן, ובשורות הבאות נעמוד על טיב פעילותן וחשיבותו.

מה כוללת ביקורת מבנים

כאמור, ביקורת מבנים כוללת מספר בדיקות המוזמנות על ידי הלקוח, ומבוצעות על ידי מהנדסים מטעם החברה. הבדיקות משתנות בין הנכסים ועשויות לכלול בין היתר את היסודות, הקירות, הריצוף, דלתות וחלונות, תשתיות מים וחשמל וכן הלאה. המטרה היא לוודא שלא קיימים ליקויים גלויים או נסתרים, העלולים ליצור מפגע בטיחותי ו/או באיכות החיים, ואשר תיקונם יהיה כרוך בעלויות בלתי מבוטלות.

לביקורת מבנים - https://ibedek.co.il/

לצורך בדיקות אלו נעזרים בשורה ארוכה של מכשירים מתקדמים וציוד טכנולוגי, למשל מצלמות אינפרא אדומות לגילוי נזילות נסתרות, מכשיר לזיהוי קרינה אלקטרומגנטית גבוהה וכיוצא בזאת. עם תום הבדיקות מפיק המהנדס מטעם החברה דו"ח מסכם, המפרט את שורת הבדיקות שנעשו ואת תוצאותיהן, והוא קביל לכל צורך לרבות צרכים משפטיים.

חשיבות ביקורת מבנים בכל הארץ

ניתן להבין אם כן, כי ישנה חשיבות גדולה לביצוע ביקורת מבנים בכל הארץ. כך לדוגמא, ביקורת מבנים מסוכנים בבני ברק עשויה לגלות ליקוי משמעותי של שלד בבית ישן, אשר תוביל לסגירתו, למניעת עבודות שיפוץ בו, לביטול עסקת מכירה לגביו וכן הלאה. כמו כן, ביקורת המבנה עשויה לגלות שתשתית החשמל אינה תקינה ומסכנת את השוהים במבנה, שבקירות מסוימים חסרים חיזוקי פלדה, ועוד בעיות בטיחותיות מהותיות המתקיימות כעת או עתידות להתקיים.

במקרים רבים ביקורת מבנים המבוצעת בזמן מאפשרת למנוע החמרה של בעיות קיימות, על כל המשתמע מכך מבחינת מורכבות ועלויות התיקון, וכן ההשלכות הבטיחותיות. וכמובן, הן חשובות ביותר עבור קוני נכסים שכן הן מאפשרות לקיים משא ומתן מחודש על העסקה, להתנות את העסקה בתיקון הליקויים, לתבוע אחריות קבלן וכדומה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר