דליפת שתן

איך בוחרים מוצרי ספיגה למבוגרים?

בחירת מוצרי ספיגה למבוגרים מושכלת תעשה את העבודה באופן הטוב והנוח יותר. בכתבה הבאה ניתן מספר עצות הנוגעות לבחירה נכונה של מוצרים אלו (צרכנות בריאות)

כיכר בשיתוף Depend | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פיקסלס)

מדובר בסיטואציה לא נעימה אך שכיחה למדי - מבוגרים רבים סובלים מבעיות שונות הקשורות בדליפת שתן. כדי להתמודד עם הבעיה הם נדרשים להיעזר במוצרי ספיגה אשר יקלו עליהם ויאפשרו את קיום שגרת החיים שלהם באופן תקין. לכאורה, בחירת מוצרי ספיגה למבוגרים נשמעת כמו משהו שלא צריך להתלבט לגביו, אך כמו דברים רבים, גם כאן בחירת מוצרים מושכלת תעשה את העבודה באופן הטוב והנוח יותר. בכתבה הבאה ניתן מספר עצות הנוגעות לבחירה נכונה של מוצרים אלו.

כל טיפה נחשבת

מוצרי ספיגה למבוגרים נבדלים זה מזה בהיבטים מגוונים, כשאחד הרלוונטיים ביותר מביניהם הוא כושר הספיגה. פדים וטיטולים שונים מותאמים לכמויות דליפה שונות אשר מצוינות על גב אריזותיהם.

בכדי לדעת מהו כושר הספיגה לו אנו זקוקים, יש לנהל מעקב שתן מדוקדק. נכון, מדובר במשימה אשר עלולה להיות מעיקה, אבל יש בה משום חשיבות קריטית להבנת המצב לאשורו ולטיפול נכון בו. המעקב צריך להיות מקיף למדי ולכלול את זמן מתן השתן וזמן השתייה שנעשתה לפניו, כמות השתייה וסוגה, וכן את כמות השתן שזרם. אופציה טובה להערכת כמות השתן שדלף היא באמצעות חישוב ההפרשים בין משקל הטיטול היבש לבין משקל הטיטול הרטוב (כשעה או שעתיים לאחר אירוע הדליפה).

מגע נכון הוא הבסיס לנוחות ולביטחון

אזור איברי המין של בני האדם הוא מהאזורים הרגישים ביותר בגופם, ללא הבדל מין. לכן חשוב לשמור על מקום זה בעדינות, לנקות אותו כראוי ולבחור מוצרי ספיגה מותאמים לאזור הספציפי.

אחד האספקטים החשובים ביותר בבחירת מוצרים אלו הוא צורתם. לגברים ולנשים מבנה אגן שונה, אשר משפיע על עיצוב הפד המתאים להם. יש לשים לב שאכן בוחרים במוצר מותאם ג'נדר, שמבודד באופן אפקטיבי את איברי המין.

החומר ממנו עשויים המוצרים הינו היבט רלוונטי גם הוא, ומומלץ לוודא שהפד בו משתמשים עשוי מחומר הידרופילי (מותאם לנוזלים) אשר יבצע ספיגה מהירה, יספק הגנה וימנע גירויים לא נעימים על העור. כדאי לציין שהתייעצות עם רופא עור בעניין זה היא דבר מומלץ מאוד – הוא יוכל לסייע לכם בבחירת המוצר הנכון ויסביר לכם בנוסף כיצד לנקות את האזור באופן אפקטיבי.

אזור פחות רגיש אך חשוב מאוד לחלק גדול מהאנשים, ולו רק מבחינה אסתטית, הוא המצעים בהם אנו משתמשים בעת השינה. על מנת להגן על הסדינים ולהימנע משינה באזור רטוב וכביסות אינסופיות, מומלץ להיעזר בסדינית – סדין הגנה אשר עשוי מחומרים זהים לחומרי הטיטול, ומאפשר שמירה על סביבת המיטה.

למצוא תרופה ולא פלסטר

כאשר סובלים מבעיות דליפת שתן, חשוב מאוד להיעזר בסיוע רפואי נכון בדמותו של אורולוג מומחה. דליפת שתן היא סיטואציה קשה למדי מבחינה חברתית ובריאותית, אך היא מצב שניתן לפתור, גם אם מדובר בתהליך מתמשך הדורש עבודה. חשוב לזכור שמוצרי הספיגה הם בבחינת "פלסטר" לבעיה ואינם מהווים פתרון מלא שלה. לכן, בצד שימוש במגוון מוצרי ספיגה למבוגרים נכונים ומותאמים לכם אישית, יש לערוך מעקב רפואי ולטפל בבעיה משורש יסודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר