"קריירה זו מילה מגונה אצל הציבור החרדי"

והשבוע ב"נפלאות בפרשת לך לך", מארחת מירי שניאורסון את גיטי ויספלד, חרדית חסידית, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות - ושומעת ממנה מהי מנחה טובה בעיניה והאם אפשר ללמוד את זה (אקטואליה)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: זאבי רוזנברג)

החגים הותירו מאחוריהם אבק. עברנו את בראשית - הפרשה שפותחת בשמחה ומסתיימת באירוע טרגי. עברנו גם את פרשת נח שהתחילה במבול ובלבול וסגרה בלידת אבינו אברם ואשתו שרי. ומה עכשיו?

כעת יוצאים לדרך עם "לך לך". כל הפרשה בהליכה, תוך כדי תנועה והכי חשוב – בשמחה, כי אלו החיים האמיתיים, השגרה המבורכת.

גם בעסק צריך לחזור לשגרה. תקופה ארוכה לא היינו בפוקוס. מלאי הלקוחות והספקים מנצלים את זה שלא עמדנו על המשמר והשיווק נדחק לפינה. אנחנו מוצאות את עצמנו מתרוצצות בין מבול המטלות של הבית, הילדים והעסק – וכל מה שלמדנו והידע שרכשנו על גבולות וניהול זמן מתפוגג.

כבר חשבת שהנה, עכשיו הגיעה החזרה לשגרה ותחזרי לעניינים בכוחות מחודשים, היו לך אינספור רעיונות לחודשיים הקרובים (לפחות לסיים את השנה האזרחית במאזן סביר) – אבל אופס, נתקעת.

אז מה עושים? הולכים! כמו אברהם.

(ניהול אולפן: זאבי רוזנברג)

ה׳ מבטיח לאברהם את הארץ וגם לנו – לזרעו – מובטחת הפרנסה אשר כאן על הארץ. בברכת הפרנסה אנחנו מברכים ״פותח את ידך... לכל חי רצון״ – בלי החיות והרצון שלנו לא יושפע עלינו השפע מלמעלה.

קחי את "לך לך" איתך וצאי לדרך בשמחה, אל הדרך העולה בית ה׳. את יכולה לכתוב משימות, להרים טלפונים, לנהל יומנים, לצאת לפגישות – אבל הכי חשוב לא לשכוח להתפלל ולהגיד תהלים. כי בסופו של דבר, את אחראית רק על הפעולות והתוצאות בידי שמיים.

אז אם נשארו לך רגע או שניים עד שהלקוחות חוזרים או עד שהילדים מגיעים, הצטרפי אלינו ל"נפלאות בפרשת לך לך" ונצא לדרך העולה במעלות ההצלחה שלך, כי את חייבת את זה לעצמך, למשפחתך ולבוראך.

והשבוע בתוכנית, מארחת מירי שניאורסון את גיטי ויספלד, חרדית חסידית, אם לשמונה מדהימים מגיל 18-2, מתגוררת בירושלים מאז ומעולם, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות - ושומעת ממנה מהי מנחה טובה בעיניה והאם אפשר ללמוד את זה.

רצינו לדעת האם נשים חרדיות צריכות להתאמץ יותר כדי להצליח ואם יש תכתיבים איך אישה צריכה להתנהג ולסיום, קיבלנו את שלושת המפתחות להצלחה עסקית.

הכותבת היא מנטורית ברוח יהודית, נשיאת נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר