יום הולדת מטריף? רק עם אמן חושים!

חוגגים יום הולדת לאמא, אבא או חבר קרוב? שיהיה במזל טוב. עכשיו, כל שנותר לכם זה לבחור מקום, לפתוח קבוצת וואטסאפ לכל החברים, לעצב את המקום, לדאוג לאוכל, למוזיקה (אירועים)

(צילום: באדיבות המצלם)

אבל משהו חסר... אטרקציה לאירוע שתותיר את המשתתפים עם חוויה בלתי נשכחת. קבלו את הפתרון שיהפוך את יום ההולדת לאירוע בלתי נשכח – עומרי ישי, אמן חושים לימי הולדת.

עומרי ישי, אמן חושים לימי הולדת (יח"צ)

מה כולל המופע של מנטליסט לאירוע?

אנחנו בעצם מדברים על אטרקציה שתשאיר את האורחים פעורי פה ותגרום לאלה שהחליטו לא להגיע לאירוע לאכול את הכובע. אטרקציה שכוללת את הכל יחדיו בעסקת חבילה אחת. כח אם האמן שלכם מציע חבילה אטרקטיבית שכוללת גם סטנדאפיסט, גם קוסם למבוגרים וגם אמן חושים, למה לא ללכת על זה?

במהלך המופע, אמן החושים עומרי ישי יוכל לבחור אורח בצורה אקראית, לקרוא את מחשבותיו, או יותר מענין – לשלוט במחשבותיו! מה עוד? אין סוף אפשרויות, הוא יוכל לגרום לאדם אחד לחוש את שאדם אחר מרגיש, לכפוף כפיות ממש כמו בסרטים, לשתול מחשבות בתת המודע של המשתתפים, ובקיצור... פשוט להשאיר אותם המומים לנוכח המתרחש.

בסופו של דבר המטרה של אמן החושים באירוע היא שכשישאלו את האורחים איך היה ביום ההולדת, הם פשוט יגידו "וואו!". מטרתו של אמן חושים היא להותיר את המשתתפים באירוע המומים עם חוויה אדירה שתישאר איתם זמן רב לאחר תום האירוע.

איך בוחרים אמן חושים לימי הולדת?

לפני שאתם ממהרים להזמין, בררו מראש אם לאמן שבו אתם מעוניינים יש בכלל ניסיון במופעי יום הולדת. אמן החושים עומרי ישי הוא בעל ניסיון של שנים בתחום המנטליזם והקסמים. עומרי יוכל לנהל את האירוע כמו שצריך, לעמוד בביטחון מול הקהל, לאלתר, לגרום לצחוק רב ולחוויה אדירה. בקיצור, אם אתם לא רוצים להיות מופתעים בעצמכם, ולא במובן החיובי של המילה - לניסיון אין תחליף.

בנוסף, עדכנו מראש את אמן החושים מי קהל היעד שלכם. האם הוא צעיר? מבוגר? מעורב? לאחר מכן, בררו איתו שהוא מסוגל להתאים את המופע לגיל הממוצע של הקהל. כפי שכבר ציינו, אמן חושים מנוסה ידע לבצע את ההתאמות כמו שצריך.

בדקו מראש מה הוא זמן אורך המופע, שכן בניגוד לאירועים גדולים יותר, סביר להניח שמדובר באירוע קצר יותר ואתם לא בהכרח רוצים שהמופע ימלא 90% מהזמן. בכל זאת, צריך להספיק לרקוד עם הסבתא לצלילי מרוואלים, לא?

כמו כן, בדקו עם אמן החושים האם הוא מתכוון להפוך את הקהל לשותף פעיל במופע. מדובר ביתרון משמעותי, שכן ככל שהקהל המשתתפים יהיה פעיל יותר, כך הוא ירגיש מחובר יותר למופע והחוויה תיזכר כמשהו משמעותי ומהנה בהרבה.

*

עומרי ישי הוא מנטליסט לאירועים שונים – בין אם מדובר על הופעת טלפתיה של אמן חושים ליום הולדת, מנטליסט לאירוע גיבוש צוות, או בכלל אמן חושים לאירוע עסקי חוויתי. בהופעתו תוכלו למצוא הדגמות שונות ומרהיבות מתחום הקסמים ואמנות החושים – מופע טלפתיה מרהיב, העברת תחושות ומחשבות, סוגסטיות, השפעות תת הכרתיות, ועוד....

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר