"השפעה מהמסורת"

המשפחה היהודית המתבוללת של ג'ו ביידן וקמלה האריס

מלבד סגנית נשיא ארה"ב הנשואה ליהודי, גם בנו של הנשיא הנבחר, האנטר ביידן ששמו נקשר בפרשיות שחיתות, נשוי ליהודייה, לצד בת נוספת של ג'ו ביידן, שהתחתנה על ידי רב וכומר (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הקשר היהודי של המשפחות הנשיאותיות: קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב נשואה לגבר יהודי בשם דאגלס אמהוף, העשוי להפוך ל'אדון השני של ארצות הברית' הראשון בהיסטוריה, לאור העובדה כי זו הפעם הראשונה שאישה נבחרת לסגנית הנשיא.

אמהוף, הוא עורך דין במקצועו והם התחתנו בנישואין פרטיים שלא לפי דת משה וישראל. עם זאת, כדי לכבד את היהדות, שברו כוס מתחת לחופה...

מקורביו מסבירים כי למרות שהוא אינו שומר תורה ומצוות, הבעל היהודי של סגנית הנשיא "מושפע עמוקות מהמסורת היהודית", כלשונם.

גם לנשיא הנחר, ג'ו ביידן יש צאצאים הנשואים ליהודים בנישואי תערובת והתבוללות. בנו, עו"ד האנטר ביידן, נשוי ליהודיה בשם מליסה כהן, ילידת דרום אפריקה.

האנטר ביידן (By Center for Strategic & International Studies - Panel 3: Our Shared Opportunity: A Vision for Global Prosperity, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=82559300)

יצוין כי שמו של האנטר ביידן עלה במסגרת חקירות השחיתות בין טראמפ לאוקראינה, כאשר לאחר מכן הסיפור התהפך וביידן הבן הפך לחשוד המרכזי בסיפור השחיתות.

מליסה כהן, נולדה לזוג הורים יהודיים דתיים ששמרו על אורח החיים היהודי, אך היא התרחקה מהדת והתחתנה בנישואי תערובת.

במהלך השנים, הייתה מליסה כהן מבקרת פומבית את מדיניותו של הנשיא דונלד טראמפ, בעיקר עם האשמתו בתמיכה בקבוצות גזעניות לבנות, וניאו נאציים.

אשלי ביידן (צילום: הבית הלבן)

בת נוספת של ג'ו ביידן, אשלי, נשואה אף היא ליהודי בשם האוורד קריין, רופא אף אוזן גרון. הם התחתנו באירוע מעורב, על ידי רבאיי וכומר.

בניגוד מוחלט לנישואי התערובת במשפחות ביידן והאריס, הרי שהבת של הנשיא דונלד טראמפ, איוונקה, התגיירה לפני שהתחתנה עם ג'ארד קושנר, ואף שינתה את שמה ליעל.

איוונקה טראמפ וג'וארד קושנר (צילום: שאטרסטוק)

בני הזוג טראמפ-קושנר אף מתפללים בקביעות בבית כנסת אורטודוקסי, ושולחים את ילדיהם לבתי ספר יהודיים, שם הם מתחנכים על שמירת התורה והמצוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר