ה-11.11

כך תרכשו סמארטפון חדש במחיר מוזל מאד

"יום הרווקים הסינים" החל ומעל למיליארד וחצי מוצרים יימכרו ביממה הקרובה, קבלו מדריך מפורט כיצד לרכוש מכשיר סלולרי מתקדם במחיר שלא תמצאו בשום מקום אחר (דיגיטל, סלולר)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מוכנים להמר על סכומים קטנים יחסית ואולי לקבל סמרטפון סביר בהחלט? נצלו את יום הרווקים הסיני שחל היום ה11.11. מידי שנה נרכשים ביום זה מוצרים בעשרות מיליארדי דולרים בעיקר באתרי המסחר הסיניים, אך לא רק. השנה בשל מגיפת הקורונה והחנויות שסגורות במדינות רבות ההערכות הן שכמות המוצרים שתימכר אף תעלה.

אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים סמטרפון סיני זול, קודם כל מומלץ לכם לעבוד רק עם האתרים המוכרים והאמינים דוגמת "עליאקספרס" "וויש" ו"בנגוד". אתרים אלו ידועים כאמינים עם שירות לקוחות יעיל ואמין ברוב המקרים. במידה והמוצר לדוגמא לא יגיע אליכם, או יגיע פגום תוכלו לקבל את כספכם חזרה ללא מאמץ גדול.

'עליאקספרס' פועל גם בשפה העברית במידה ואתם מתקשים באנגלית אך שימו לב כי מדובר בתרגום סטייל "גוגל טרנסלייט" שיכול לגרום לטעויות חמורות בהזמנת המוצרים, כך שבמקום סמרטפון מוצלח תקבלו לדוגמא פוסטר ענק של הסמרטפון...

לאחר מכן עליכם להחליט מה גובה התקציב ולחפש מכשירים בטווח הרצוי לכם, בחיפוש סבלני תוכלו למצוא מכשירים במחירים נמוכים במיוחד לאחר הנחות "יום הרווקים", אך שוב שימו לב לפרטים הקטנים, וגם לדירוג החנות הדיגיטלית שהמוצר משתייך אליה, קנו רק ממוכרים שמדורגים בציון גבוה, שימו לב גם לציונים וההערות בתחתית העמוד שיוכלו לתת לכם תמונה עד כמה המוכר אמין ואכפתי ואיך רמת השירות שלו.

עליכם לשים לב, כי המכשיר מגיע עם גרסה כלל עולמית, דבר שרוב המכשירים עומדים בו, במיוחד אם מדובר במכשירים מחברות סיניות מוכרות יותר דוגמת שיאומי, רילמי וכדומה אך הם יהיו מעט יקרים יותר.

שימו לב לזיכרון הראם של המכשיר, הזיכרון שאחראי על מהירות הפעולה של המעבד, במידה והוא יהיה נמוך מ3-4 סביר להניח שלא תיהנו ממנו. שימו לב גם לזיכרון הפנימי של המכשיר, כדי שתוכלו ליהנות ממכשיר שלא דורש ממכם כל יום למחוק קבצים כדי שתמשיכו לקבל הודעות וואטסאפ.

במידה והמרתם על מכשיר לא מוכר, ללא חברה מוכרת שעומדת מאחוריו, קחו בחשבון שלפעמים הוא לא יעמוד בהבטחות ויהיה איטי ולא יעיל, לפעמים הוא יהיה "שיחוק" של ממש ויתן לכם יעילות מפתיעה מאד למחירו.

דבר נוסף וחשוב, שימו לב בעת ההזמנה שהמכשיר מגיע עם מטען EU, שיטת השקעים של ישראל, כך לא תזדקקו לרכוש מטען בנפרד. רוב המכשירים מגיעים עם מטען כזה אך צריך לשים לב בעת ההזמנה ולבחור את המטען המצורף המתאים.

דבר חשוב נוסף, פעמים רבות תדרשו לשלם דמי משלוח לישראל, שימו לב לעלות המשלוח, פעמים רבות הוא יהיה גבוה יותר מערך המוצר... חשוב לכן להיות סבלני ולחפש את אותו המוצר שוב ופעמים רבות שתמצאו אותו במחיר מוזל יותר או אפילו ללא דמי משלוח נוספים.

מומלץ לכתוב את כל הפרטים שלכם באנגלית כולל שם וכתובת, וגם לכתוב את מספר הטלפון שלכם בשורת הכתובת השנייה, כך יהיה סיכוי גדול יותר שפרטי המשלוח שלכם יגיעו למכשיר הטלפון שלכם עם הקוד לקבלת דבר הדואר.

אחרי שסיימתם את ההזמנה, הפעילו את מערכת הסבלנות שלכם. מעל מיליארד וחצי מוצרים נמכרים מידי יום הרווקים, ולמרות שכולם משתדלים לשחרר את הסחורה מהר ככל האפשר, השילוב של העומס עם היעילות המוכרת במיוחד של דואר ישראל יכולה להביא לחודש עד חודש וחצי המתנה עד להגעת המוצר. במידה והמוצר לא מגיע אליכם תמיד תוכלו לפנות לאתר ולבקש בירור והחזר על כספכם.

כמובן שתקבלו מספר הזמנה ויכולת לעקוב בצורה כזו או אחרת אחר המשלוח, למרות שהמעקב רק יתסכל אתכם יותר כשתראו שאחרי שבוע הוא בארץ ורק לאחר חודש תקבלו את ההודעה כי הוא הגיע למרכז החלוקה באזורכם.

קניה מהנה ויעילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר