ההזדמנות

תעשייה וניהול - תחום שפותח עולמות לבוגרות סמינר

הכשרת בוגרות סמינר לעולם העבודה הפך למאתגר יותר ויותר בשנים האחרונות, סמינר ירושלמי מצא כי תחום 'תעשיה וניהול' מותאם לאופי החרדי והתוצאות כבר בשטח (לימודים, מקודם)

'תעשיה וניהול' מותאם לאופי החרדי (צילום: שאטרסטוק)

מהי הנדסה תעשייה וניהול?

הנדסת תעשייה וניהול היא תחום הנדסי, אשר עוסק בתורות מעולם התעשייה והניהול שמטרתם פיתוח, שיפור, ניהול ותפעול תהליכים ארגוניים להגדלת שביעות רצון הלקוחות והרווחיות של הארגון.

התפתחותה של הנדסת התעשייה והניהול וגיבושה למקשה אחת נוצרו בד בבד עם תהליך המודרניזציה שהחל בעקבות המהפכה התעשייתית.

הצורך במציאת פתרונות לבעיות אשר צצו בארגונים יצר פיתוח שיטות מחקר חדשות, אשר שמו להן למטרה להגביר את קצב התפוקה ובאותה נשימה להוזיל את עלויות הייצור והתפעול. שיטות המחקר מתבססות על מודלים מתמטיים ומדעיים, ועל-כן תחום זה הוא הנדסי גרידא.

יש סמינר חרדי ללימודי תעשייה וניהול, כנסו >>

תחום התעשייה והניהול הוא תחום דינמי שממשיך ומתפתח, תוך התאמה לצורכי המשק וחתירה מתמדת לייעול ושיפור התהליכים הארגוניים והגדלת פריון העבודה בייצור.

מהנדסי תעשייה וניהול משולבים בכלל ענפי המשק מאחר שהם הכרחיים לתפקוד ארגונים, וכן לצורך יצירת אינטגרציה פנים ארגונית.

התאמה לאופי החרדי

החינוך החרדי מאופיין לכל אורכו במסגרות מאוד מחייבות המרגילות את התלמידות לסדר ומשמעת וכן לחשיבה מאוד ממוסדת. תהליכים רבים משווים לחינוך החרדי את תנאי הפתיחה המדוייקים להפיכת התלמידה לממוקדת מטרה, עם תוכנית יעדים ברורה באופן שיחד עם הידע המקצועי והאקדמי שנלמד בסמינר תמורה - תוכלנה הבוגרות לצאת לשוק העבודה ולכבוש יעדים תוך פרנסה ברווח ברף השכר הגבוה השמור למנהלים.

יש סמינר חרדי ללימודי תעשייה וניהול, כנסו >>

איפה כדאי ללמוד?

במוסדות המוכרים ברמה ארצית ללימודי הנדסה תנאי הקבלה ללימודי תואר בהנדסת תעשייה וניהול או לימודי הנדסת מחשבים הם מחמירים מאוד ונותנים הזדמנות רק למגיעים עם פסיכומטרי גבוה מאוד בשילוב תעודת בגרות טובה מאוד, לעומתם עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים יצרה שיתוף פעולה עם סמינר תמורה הירושלמי והציבה תנאי קבלה הוגנים מאוד למועמדות.

מה צופן העתיד לבוגרות?

אפשרויות התעסוקה הן כה מגוונות ממש בכל שדרות המשק: תעשיות ההיי-טק, תחומי השירות, התעשייה הקלאסית ועוד. מקצוע הנדסת תעשייה וניהול מאפשר גמישות תעסוקתית גבוהה מאוד, ולא רק זאת, מהנדסי תעשיה וניהול מתקדמים בקלות יחסית בסולם הדרגות הניהולי, ולמעשה רבים מהמנהלים הבכירים בחברות שונות במשק, התחילו את הקריירה שלהם בתחומי הנדסת תעשייה וניהול.

בואו ללמוד כיצד לנהל ולשפר תהליכי תפעול וייצור בתעשייה, להפעיל מערכות מידע מורכבות ולתפעל את השיווק בארגונים תעשייתיים וציבוריים.

עזריאלי מכללה אקדמית ללימודי הנדסה הינה מהמוסדות המובילים בישראל ללימודי תואר ראשון B.Sc. בהנדסת תעשייה וניהול ויחד עם סמינר תמורה המנוהל ומפוקח על ידי צוות תורני הדואג לאופיו החרדי של המוסד, הדרך פתוחה להצלחה

לקבלת פרטים כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר