המומחים של ברליץ מציגים:

לשלוט באנגלית - גם בלי לצאת מהבית

העידן הדיגיטלי שינה באופן דרמטי את החיים של כולנו, ולפי כל המומחים והעתידנים אנחנו רק בתחילתו של העידן הזה וצפויים לנו עוד שינויים משמעותיים רבים (לימודים)

כיכר בשיתוף | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: freepik)

המגמה הנ"ל הואצה באופן טבעי בתקופת הקורונה, ולנוכח היתרונות הרבים שלה אין ספק שהיא רלוונטית מאוד גם בימים שבהם אפשר לצאת מהבית ללא מגבלות. גם בתחום הלימודים עוד ועוד ישראלים מעדיפים את הגרסה המקוונת, ובפרט הפכו לפופולריים מאוד לימודי אנגלית אונליין.

היתרונות של לימודים מהבית

היתרון הראשון של למידה מקוונת, בין אם המטרה היא שיפור המיומנויות באנגלית ובין אם כל ידע חיוני אחר, הוא החיסכון המשמעותי בזמן. כשאין צורך להגיע למקום הלימודים, עם הפקקים שבדרך וחיפושי החנייה המייגעים (או לחילופין ההמתנה המתסכלת לאוטובוס), מתפנה זמן רב ויקר מאוד.

היתרון השני הוא הגמישות המרבית מבחינת מועדי השיעורים - אתם אלה שקובעים מתי יתקיים כל שיעור, ויכולים לשלב את רכישת האנגלית עם שאר הפעילויות היומיומיות באופן הנוח ביותר מבחינתכם.

עוד יתרון, משמעותי אפילו יותר, הוא השליטה הטובה יותר בקצב הלימוד. לכל אחד ולכל אחת יש נושאים שאותם קל יחסית ללמוד ונושאים שבהם הם מתקשים - לימודים אונליין מאפשרים לתלמידים להקדיש לכל פרק את המשאבים המדויקים הדרושים כדי להטמיע את הידע החדש.

כדי למצות את היתרונות באופן מיטבי, כדאי לבחור נכון את הקורס ובפרט להישען על הידע רחב ההיקף והצוות המיומן להפליא של בית ספר לאנגלית כמו ברליץ.

לימודים בטלפון

אמנם האסוציאציה הראשונה של לימודים מהבית היא באמצעות מחשב, אבל גם שיחות טלפון הן דרך אפקטיבית מאוד לשפר את שטף הדיבור באנגלית, את אוצר המילים, את השליטה בדקדוק של השפה וגם את הביטחון העצמי.

למעשה, למי שהמטרה העיקרית שלו היא דיבור קולח בשפה הזרה מבחינתו, זוהי דרך מומלצת במיוחד. בברליץ ניתן לבחור שיחות בתחומים ספציפיים כמו פיננסים או משפטים כדי לרכוש אוצר מילים רלוונטי עבורכם, וכמו כן תוכלו לבחור את מועדי השיחות כולל להיות ספונטניים ולתאם שיעור מהיום להיום. בסוף כל מפגש תקבלו סיכום של השיעור ומשוב מפורט שיעזור לכם להפיק מקסימום תועלת.

קורס וירטואלי - תועלת מוחשית

אופציה נוספת למי שמבקש ללמוד אנגלית מהבית, בשיא הנוחות והיעילות, היא קורס מקוון.

הקורס כולל מאות שעות תרגולים - של הבנת הנשמע, של כללי דקדוק, למטרת הרחבת אוצר המילים ועוד. תוכנית הלימוד מותאמת באופן אישי לכל תלמיד ותלמידה, בהתאם לרמה ההתחלתית ובמידת הצורך גם לפי תחום העיסוק. יתרון נוסף הוא שילוב בין מערכת הלמידה הקלה מאוד להפעלה לבין שיעורים עם מורה פרטי עם דגשים ספציפיים במקומות הנכונים.

המורים הטובים ביותר בעולם אצלכם במחשב

האפשרות המומלצת השלישית ללמוד אנגלית בלי לצאת מהבית (או המשרד, כמובן) נקראת Berlitz Virtual Classroom. גם הקורס הזה מבוסס על הטכניקה הייחודית של ברליץ ועל שני עקרונות מהותיים: למידה טבעית והנאה תוך כדי שכלול המיומנויות.

המורים בכיתה הווירטואלית הם דוברי אנגלית ברמת שפת אם ובעלי ניסיון רב בהוראת השפה. השיעורים מתנהלים באנגלית, כשבמחצית מהזמן, לפחות, התלמיד הוא זה שמדבר. תוכנית הלימודים נקבעת בהתאם ליעדים שעליהם הוחלט מראש, תוך מעקב צמוד אחרי קצב ההתקדמות - ומאחר שניתן להתחיל ללמוד באופן מידי, כבר תוך זמן קצר מאוד תשלטו באנגלית ברמה שעד עכשיו רק חלמתם עליה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר