כן, יש דרך לגרום לפרחים באגרטל לעמוד זקוף

אילו רק יכולתן לגרום לאדמוניות היפות שקניתן לשבת לעמוד זקוף באגרטל, זה היה פשוט מדהים. ובכן, אל תדאגו, חברות. יש לנו טיפ שהופך סידור של זר מלא ומאוחד לקל ביותר (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

האדמוניות הללו פשוט מרהיבות. אילו רק יכולתם לגרום להן לעמוד זקוף ולא להישמט לצידי האגרטל, זה היה פשוט מדהים. ובכן, אל תדאגו, חברים. יש לנו טיפ שהופך סידור של זר מלא, מאוחד ויפהפה לקל ביותר.

איך זה עובד

הטריק הזה כולל פריט צנוע שכנראה יש לכם במגירה ממש ברגעים אלו: דבק סלוטייפ. שימוש ברצועות דבק סלוטייפ ליצירת רשת על גבי האגרטל הוא רעיון גאוני מכמה סיבות. ראשית, הוא הופך את סידור הפרחים לאחיד ולפשוט הרבה יותר. שנית, גבולות הדבק ישמרו על הפרחים בדיוק במקום בו הנחתם אותם - אין כאן זרים שמוטים. לבסוף, הוא יחסוך מכם קניית זרי פרחים רבים, מכיוון שלא תזדקקו לכמות גדולה מהם כדי למלא את האגרטל. הנה מה שאתם צריכים כדי ליישם את השיטה הזו:

אגרטל

דבק סלוטייפ שקוף וצר

פרחים (אל תהססו להשתמש בכמה סוגים שונים)

מספריים

הוראות

1. מלאו אגרטל במים, בערך בגובה 3/4. השתמשו במגבת נייר כדי לוודא ששפת האגרטל יבשה לחלוטין.

2. הניחו את הדבק על גבי האגרטל בצורת רשת (שתי וערב). הדביקו מספר רצועות אחת מעל השניה, לתוספת יציבות. אתם יכולים גם להקיף את הקצה עם רצועה נוספת.

3. חתכו את הקצוות של הפרחים באלכסון - הם יספגו יותר מים בדרך זו. ואז, פזרו אותם באופן שווה. הניחו את הפרחים המלאים ביותר בחורים הצמודים לשפת האגרטל ואז מלאו את שאר הפתחים בפרחים קטנים ובינוניים. רק כמה גבעולים לכל חור אמורים לעבוד, תלוי בגודל הפרחים שלכם.

וואלה! זה עתה יצרתם סידור ראוי לשולחן הקפה או לאי המטבח שלכם. כבוד!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר