אז למה זה חשוב ללמוד אנגלית מדוברת?

פעם טסתם לחו"ל? יצא לכם להזמין מהאינטרנט? אתם צופים בתכנים בשפה האנגלית? אם עניתם "כן" על שאלה אחת לפחות, המאמר הזה בדיוק בשבילכם (לימודים)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מכירים את ההרגשה המשתקת הזו כאשר אתם נמצאים בחו"ל וחוששים שלא יבינו אתכם? או כאשר אתם גוללים באינטרנט ולא מצליחים להבין בדיוק מה כתוב באנגלית? כשאתם צופים בסרט ובוחרים להתעלם ממילים מסוימות כאילו לא נאמרו, כי אתם פשוט לא מבינים אותן?

בהמשך לשאלות הללו ובכתבה זו, אני הולכת לשתף אתכם בסיבות המרכזיות והחשובות ביותר מדוע עלינו לדעת אנגלית מדוברת וכמו שאומרים - ויפה שעה אחת קודם.

אנגלית היא בינלאומית

ראשית, אנגלית היא השפה הבינלאומית. מה זה אומר בעצם? זה אומר שמדינות רבות בעולם דוברות את השפה הזו וכמו בישראל לומדות אותה כבר מגיל צעיר בבית הספר. האפשרות לתקשר במקומות שונים בעולם, עם אנשים דוברי שפות שונות היא מתנה! כך שכאשר תטוסו לחו"ל הרגשת החרדה והפחד שעוטפת אתכם לפעמים תפוג כי כבר לא תפחדו שלא יבינו אתכם! לא תפחדו שלא תצליחו להבין או להסביר את עצמכם! כאשר תדעו אנגלית מדוברת ותוכלו לתקשר באנגלית, הפחד יפוג והחיוך יעלה.

אנגלית בעולם העסקים

שנית, אנגלית משמשת בימינו כשפה מרכזית ואף ראשונה בתחומי חיים שונים. האנגלית היא שפת הרפואה, הטכנולוגיה, התרבות, המדע, הקולנוע, הספרות, העסקים ועוד. היום, כל סטודנט יתקל במאמר אקדמאי בשפה האנגלית אותו יידרש לקרוא. כל אדם יתקל בסרט מעולה בשפה האנגלית בו ירצה לצפות. כל איש עסקים מצליח המעוניין להרחיב את עסקיו בחו"ל יידרש לדעת לנהל משא ומתן באנגלית. כל ילד יתקל באפליקציה או משחק עם מילים מהשפה האנגלית. נראה כי כמעט ולא קיים תחום חיים בו השפה האנגלית אינה השפה השולטת!

אנגלית כבסיס לחיזוק הביטחון העצמי

שלישית, נראה כי השפה האנגלית משפיעה עלינו מאד גם פסיכולוגית. אנשים שיודעים לתקשר ולנהל שיחות באנגלית מדוברת מרגישים בטוחים יותר בעצמם ואף מקבלים יותר "כבוד" מהסביבה. לעומת זאת, מי מאתנו שאינו שולט בשפה האנגלית ומתקשה לתקשר בשפה, נוטה להרגיש נחות יותר, פחות בנוח בחו"ל ובתחומים מסוימים הרגשה שמובילה לפגיעה בבטחון העצמי. על כן, לא רק שהאנגלית משפרת לנו את איכות החיים, היא גם משפרת לנו את ההרגשה הפנימית ואת תחושת הביטחון שלנו בעצמינו.

אנגלית כמפתח לפיתוח המוח

רביעית, מחקרים מראים כי מוחם של אנשים דו-לשוניים (דוברי שתי שפות) מפותח יותר מאנשים דוברי שפה אחת. שליטה בשפה נוספת מפתחת את המוח ומשפרת את מיומנויות הזיכרון ופתרון הבעיות. כמו כן, עוזרת לאדם להכיר ולהבין טוב יותר מבנה שפות ותפקידן בחיינו. אז אם ידיעה של שפה נוספת עוזרת כל כך לפיתוח המוח, מדוע לא לקבל שתי ציפורים במכה אחת? מדוע לא ללמוד גם שפה נוספת ולפתח את המוח שלנו, וגם ללמוד אנגלית כך שאיכות החיים שלנו תשתפר בהרבה?

אז מה יש לנו ב"ספיזי"?

אצלנו בקורס "ספיזי" אנו מתמקדים כבר מהשיעור הראשון בהחדרת האנגלית לשגרת היומיום של התלמיד. אנו מתחילים מהבסיס בו על התלמיד להרגיש בנוח עם השפה, לשבור את המחסומים הפסיכולוגיים המשפיעים על הביטחון העצמי שלנו בשימוש בשפה ומתקדמים עם הרחבת אוצר המילים ודיוק בחוקי הדקדוק בשפה.

בנוסף, אנו מאפשרים לתלמידים שלנו לתקשר אחד עם השני בקהילות הקורס ברמות השונות, יחד עם תוכנות ייחודיות שפותחו ע"י החברה ועבור התלמידים. כך שהתלמידים שלנו לומדים אחד מהשני, אחד עם השני ובהנחיית המנטורים מידי שיעור, במצב הזה כל תלמיד לומד אנגלית מדוברת אונליין לפי הקורס ואז מתרגל יחד עם חברים ו/או מנטורים ב"לייב", כך התלמיד מקיף את עצמו באנגלית בצורה בריאה וטובה ומתקדם משבוע לשבוע באופן אקספוננציאלי הרבה מעבר למה שהוא ציפה

חשוב להדגיש כי הנחת הבסיס שלנו היא שהתלמידים חייבים להנות מהתהליך הלמידה שלהם! אם לא נהנה מתהליך הלמידה שלנו, הלמידה שלנו לא תהיה משמעותית, הרבה פחות אפקטיבית ולא תשמר ותזכר לטווח הארוך.

אז אם הגעתם עד לפה, אנחנו בטוחים שכבר הבנתם את חשיבות השפה האנגלית בחייכם, וכמה קריטי ומקל לדעת לתקשר עם אנגלית מדוברת!

אם מעניין אתכם לשמוע עוד על השיטה הייחודית של ספיזי שנקראת " Speasy - פשוט לדבר אנגלית", אני מזמינה אתכם לצפות בסרטון הדרכה על השיטה שהועלה לרשת במתנה.

נראה אתכם בקורס! בהצלחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר