"לא רק צלחת, מזלג ואוכל"

מהתכנון ועד הביצוע: כל מה שצריך לדעת על ארגון ועיצוב אירוע ביתי

מה צריך לדעת כדי לארגן ולעצב אירוע ביתי קטן ויפה? מורן פינטו עם כל הסודות לערב מנצח, מרשים ויפה - מהתכנון לביצוע. מתאים ל: שבתות, חגים, שמחות משפחתיות, ימי הולדת ואפילו ברית ובת מצווה (עיצוב)

אירוע ביתי מושלם - לגמרי בעצמך (צילום: tabitha turner on Unsplash)

כנשים דתיות וחרדיות, היומיום שלנו עמוס בתאריכים מיוחדים ושוברי שגרה, החל משבתות אירוח ועד לאירועים ביתיים קטנים אך חגיגיים מכל סוג, כמו בת מצווה, ברית, שבע ברכות, אירוסין, חלאק'ה וימי הולדת לכל גיל, בעצם.

האירועים האלה דורשים אקסטרה טאצ' עיצובי, אך למעשה כל אחת יכולה לעשות את זה בעצמה - וכן, לחסוך כמה מאות או אלפי שקלים על הדרך.

השפית מורן פינטו שנמצאת בעולמות האוכל והאירוח כבר למעלה מעשרים שנה, משיקה ערב מושקע שבא לענות בדיוק על הצורך הזה: סדנה לעיצוב וארגון אירועים ביתיים.

"ברוך השם, כל שבוע יש לנו שבת. יש לנו המון חגים, המון מפגשים, המשפחות הגרעיניות עצמן גדולות ואוטומטית יש הרבה שמחות. הסדנה שלי מיועדת לכל אחת שיש לה זיקה לאירוח והיא רוצה להשיג אירוע מושלם, ללא צורך בחברת הפקה" אומרת מורן. "הסדנה קצרה אך קולעת. מלאה בתוכן, מפורטת מאוד ומלווית בהמון הדגמות והתנסויות בשטח של מגוון סגנונות עיצוב".

במה תעסוק הסדנה?
"איך מפיקים את האירוע משלב התכנון ועד לביצוע. נלמד איך מדייקים בכמויות ובונים תפריט בצורה נכונה, איך בוחרים שפה עיצובית לאירוע ונכין במקום זרי פרחים יפהפיים לשולחן, כי באמת אין צורך להזמין ולשלם תועפות על תוספת מרהיבה שאפשר להרכיב מפרחים שקונים אפילו ברחוב".

מה גרם לך להשיק את הסדנה הזו דווקא עכשיו?
"זה רעיון שמתבשל אצלי כבר הרבה מאוד זמן. אני אוהבת לארח המון ומכינה המון אוכל, אבל גם לא מוותרת על המקום העיצובי. אני דואגת שהשולחנות יהיו ערוכים מאוד יפה ומתכננת את האירוע על כל שלביו, ובכל פעם בוחרת בקונספט אחר, שונה ומפתיע. אני אוהבת שיש 'עניין', שזה לא סתם צלחת, מזלג ואוכל, אלא הרבה מעבר לזה. שהעיצוב ידבר גם ויתכתב עם התפריט, כך שהאווירה תהיה על קו מסוים. בזכות הקורונה, הרבה חזרו להכין דברים בעצמם, כמו לבשל ולעצב בבית, ורגע לפני חג השבועות, אני חושבת שזה הזמן המתאים ביותר לבוא וללמוד מקרוב איך להרים אירוע מושלם לגמרי בעצמך".

עם זאת, מורן מדגישה שאין צורך להיות מומחית בין לילה בכל דבר. "את לא חייבת להיות טובה בהכל. כדי להשיג אירוע מושלם, חשוב לדעת מתי לשחרר ולתת את המושכות לאנשי מקצוע. למשל, עיצובי בלונים".

לשם כך, לפני ואחרי הסדנה יתקיים במקום הפנינג דוכנים עם נשות מקצוע מהטובות בתחום האירועים והאירוח, עם בלונים מעוצבים, שזירות וזרי פרחים, פרלינים ועוד.

מתי זה קורה?
"הסדנה תתקיים ביום שלישי, כ"ב אייר, 10.5 למניינם, בשעה 19:00 בבני ברק. להרשמה שלחו לי הודעה לוואצפ - 052-545-8472. מדובר בערב יפה שהשקענו בו הרבה. בילוי כיפי עם חברה טובה, אמא, אחות - או גם וגם! מחכה לראות את כולכן".

הסדנה להפקה, ארגון ועיצוב אירועים ביתיים: יום שלישי, כ"ב אייר 10.5, 19:00 | בני ברק

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית