יש לכם כאבי גב? רצוי שתבדקו את המזרן שלכם

אחד הכאבים הנפוצים ביותר בקרב גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, הם כאבי גב. מגיל צעיר אנחנו מתמודדים איתם, מסיבות שונות. לעיתים מדובר על כאב זמני, רגעי, כאב שנובע מתנועה או תנוחה כזו או אחרת, ולעיתים מדובר על כאבים מתמשכים שנובעים מסיבות אחרות, מה שדורש בדיקה וטיפול יותר מעמיקים (בריאות, מקודם)

כואב הגב? יכול להיות שהגיע הזמן להחליף מזרן (צילום: יח"צ)

כאבי גב, יכולים להיווצר, כאמור, מסיבות שונות ולהשפיע באופנים רחבים על החיים שלנו. צעירים רבים מתמודדים עם כאבים אלו בזמן הגדילה וההתפתחות שלהם, וכן כתוצאה מיציבות לא נכונה, נשיאת משקלים גדולים ביחס למשקל גופם וכן פעילות גופנית בעצימות גבוהה. מבוגרים מתמודדים עם כאבי גב כתוצאה מהרגלי הליכה ועמידה לא נכונים, עבודה בתנאים לא טובים, פציעות, מחלות וסיבות אחרות.

אחת הסיבות הנפוצות לכאבי גב, הם מזרנים לא טובים. הרבה אנשים לא בהכרח מודעים לכך, אך המזרן בו הם משתמשים יכול להשפיע באופן דרמטי על תפקוד הגב שלהם, וכן על השאלה האם הם יתמודדו עם כאבים. לכן יש חשיבות לסוג ואיכות המזרן עליו ישנים במהלך הלילה.

מדוע יש למזרן השפעה על תפקוד הגב ומה הפתרון לכך?

מזרנים, הם אחד מפריטי הריהוט השימושיים ביותר עבורנו. אנחנו משתמשים במזרן שלנו מדי לילה, ולעיתים גם בחלקים אחרים במהלך היום, במשך שעות ארוכות. אנחנו מניחים עליו את הגוף שלנו, בין אם זה על הבטן ובין אם זה על הגב. בשני המקרים, הוא יכול להשפיע הן על התפקוד והן על תחושה שנחוש, בזמן השינה וכן כשנתעורר בבוקר.

הפתרון האידיאלי למנוע כאבי גב בכל הקשור למזרנים, הוא שימוש בסוג מזרן ספוג זכרון. מדובר על מזרן עשוי ספוג איכותי, אשר יש לו "זיכרון" והוא יודע מה המבנה הנכון עבור הגוף שלנו. למעשה הוא מתאים את עצמו למבנה הגוף ולמנח של הגב שלנו בזמן שינה. זה מקל עלינו בכל מצב בו אנחנו שוכבים וכן בכל מצב בו אנחנו מבקשים לעשות שינוי בתנוחה, מצד לצד או בכל צורה אחרת. המזרן מתאים את עצמו אלינו.

כיצד בוחרים מזרן בצורה נכונה

אנחנו יכולים למצוא מגוון מזרנים שיכולים להתאים לנו. מזרן ויסקו, מזרן לטקס, קפיצים ועוד. הבחירה שלנו צריכה להיות מבוססת על איכות, נוחות ובריאות.

כלומר, אנחנו צריכים לבחור מזרן איכותי, הן מבחינת התפקוד שלו, הן מבחינת אמינות ועמידות, וכן בכל מה שקשור לשאלה, עד כמה הוא יכול להשפיע בצורה חיובית על השינה שלנו והגוף שלנו.

חשוב שהמזרן יהיה נוח לשינה ממושכת. זה מתייחס גם להיבטים של החומר ממנו המזרן עשוי, אך גם לגודל שלנו. אנחנו צריכים מזרן ארוך וגדול ממבנה הגוף שלנו. זאת על מנת שנוכל לשכב בצורה בטוחה, כאשר כל הגוף מהראש ועד כפות הרגליים נמצא עליו.

לסיום, המזרן צריך לספק לנו את התנאים הטובים ביותר למנוע כאבי גב ואם יש כאבים כאלו, אז לעזור לנו להתמודד איתם בצורה נכונה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר