להתאפר לפני אימון זו טעות חמורה - וזאת הסיבה

סוף סוף הצלחת לצאת מהבית לאימון ספורט וכדי להרים לעצמך עוד קצת דאגת להתאפר לכבוד המאורע? מדובר בטעות חמורה שעור הפנים שלך לא יסלח לך עליה כל כך בקלות (בריאות)

(צילום: cottonbro from Pexels)

כמעט ואין בנמצא אחת שלא פידרה את עצמה או התקשטה בנגיעות קונסילר לפני אימון ספורט, בעיקר אחד כזה שנעשה בקבוצה או בחדר כושר. ברוב המקרים - כלומר אם התאמנת ממש טוב - האיפור יימחק תוך כדי האימון, אך עור הפנים לא ישכח אותו מהר כל כך והנזק יראה את אותותיו די במהירות.

מטבע הדברים, פעילות גופנית מאומצת גורמת להזעה כיוון שהגוף מנסה לקרר את עצמו. הזיעה לכשעצמה בריאה מאוד ומסייעת בניקוי רעלים ולכלוך מהעור, אך כאשר עור הפנים מכוסה בשכבת איפור, דקה ככל שתהיה, הרעלים אינם מצליחים למצוא את דרכם החוצה.

לדברי ד"ר פרית'י דניאל בראיון לאתר NetDoctor, בזמן שנקבוביות העור נפתחות, כל מה שנמצא עליהן ובכלל זה גם האיפור וחלקיקי לכלוך מזיהום האוויר, גורם לחסימה שלהן וכך נוצר אקנה. מלבד אקנה, עור הפנים אף עלול לפתח חררה או פריחה כי הוא לא מצליח לנשום דרך האיפור - כלומר לאדות החוצה את הזיעה שעליו.

כדי לוודא שאת לא גורמת נזק לעור הפנים שלך, נקי אותו היטב לפני האימון ונקי אותו שוב, ביסודיות, לאחר האימון, כך ששאריות הלכלוך והזיעה לא יזיקו לעור והוא יישאר חלק ונעים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית