מהו גזיבו – דברים שכדאי לדעת אודותיו

אם נכנסתם למאמר זה, ייתכן שאתם מעוניינים במידע אודות גזיבו, או בכלל לרכוש אחד כזה לביתכם, לגינה. חדשות טובות, הגעתם למקום הנכון, המקום שבו אנחנו, חברת Easy Gazebo, הולכים להסביר על גזיבו, מהו בכלל, מהם יתרונותיו, למה הוא משמש, וכמובן גם היסטוריה קטנה (צרכנות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

ללא ספק, גזיבו הוא פתרון ההצללה הטוב ביותר בעונות הקיץ והאביב, העונות החמות של השנה.

היסטוריה אודות גזיבו – איך הכל התחיל

הכל התחיל מנשיא ארצות הברית הראשון, אשר בנה בביתו הפרטי מבנה עם שמונה עמודים. לאחר מכן, השמועה התפשטה גם לרחבי אירופה, בריטניה, וכמובן אמריקה. באירופה נהוג לבנות את הגזיבו מחומרי עץ איכותיים תחת חיפוי מצוין, לרוב מדובר בגג או רעפים חזקים. לאחר שנים ארוכות, כיום, הגזיבו משמש למגוון רחב של מטרות, כמעט כל מדינה מכירה את המונח ומיישמת אותו בדרכים מגוונות ויצירתיות. וממש ככה הכל התחיל, הגזיבו הראשון, מצד נשיא ארצות הברית והתגלגל למדינות אחרות.

מהו גזיבו? דברים שכדאי לדעת

ריהוט גן

גזיבו, הוא הנמצא לרוב בגינות פרטיות, בפארקים ציבוריים, וכמובן על חופי הים השונים בישראל. גזיבו (סוככה בעברית) נחשב כמבנה יחיד ותפקידו העיקרי הוא הצללה, לספק צל ומקום מוצל למשתמשים. הגזיבו עבר הרבה מאוד צורות במהלך חייו, הרבה חומרי גלם, וכעת נחשב כגזיבו מודרני לכל דבר. הגזיבו מורכב מעמודים מברזל או אלומיניום, ומעליו נמצאת סככה מבד. ברוב המקרים, הגזיבו נפוץ גם במקומות ציבוריים אחרים, בשטחים עירוניים וציבוריים, וכמובן בבתים פרטיים ובגינות מעוצבות. בשנת 2014, האקדמיה ללשון עברית המציאה את השם העברי הראשון – סוככה. ומפה לשם, בשנת 2021, כמעט כל אדם השתמש בגזיבו מודרני, גזיבו מתקפל, או גזיבו לגינה. הגזיבו גם נפוץ בחופי הים ליד דגלי חוף וניתן לראותו גם בתל אביב או בכל חופי הים של ישראל.

ללא ספק, מדובר בפתרון הצללה שנועד לספק מכסה עבור עוברי אורח, משתמשים, וחברים קרובים. מחפשים פתרון הצללה איכותי? כזה שלא יאכזב אתכם? גזיבו יהיה הפתרון הטוב והאידיאלי ביותר.

יתרונותיו של גזיבו – חברת Easy Gazebo מספרים

ישנם כמה סוגים של גזיבו איכותי, כל סוג מכיל יתרונות בפני עצמו, לכל אחד יש חוזקות וחולשות, נתחיל. הנה כמה סוגים של גזיבו – הראשון, גזיבו מתקפל. השני, גזיבו אלומיניום. השלישי, גזיבו מתכת. הרביעי, גזיבו ממותג. הגזיבו המודרני והאהוב ביותר הוא הגזיבו המתקפל, שמספק למשתמשים ניידות נפלאה, יכולת מיתוג על הבד, וכמובן עמידות ברמה הגבוהה ביותר. אז מהם יתרונותיו של הגזיבו באופן כללי ללא ייחוס לסוגו? הנה כמה יתרונות שכדאי לדעת:

  1. ניידות בכל עת – ללא ספק, בחירת גזיבו מתקפל תהיה הבחירה הטובה ביותר. הגזיבו המתקפל יעניק לכם שלווה, ניידות ממקום למקום, וכמובן מעבר ופירוק מהיר בעת הצורך. מחפשים פתרונות הצללה ניידים? הגזיבו המתקפל ישרת אתכם כהלכה.

  2. מיתוג והדפסה – מתכננים ערב חברה? לכם ולצוות האהוב? או הצללה עם מיתוג החברה שלכם לאיזה אירוע עסקי? גזיבו ממותג יהיה הבחירה האידיאלית. גזיבו ניתן להתאמה, ניתן להדפיס על הבד מיתוג, שם חברה, לוגו, או אפילו מילים עם משמעות נסתרת. ללא ספק, סדרת ה G האיכותית שלנו ממתכת או מאלומיניום תאפשר לכם להתאים את הסלוגן או הלוגו על הגזיבו האיכותי. ולהיות מוצגים בצורה מכובדת ורצינית.

  3. עמידות בפני רוחות ונזקי מזג האוויר – גזיבו נחשב כפתרון הצללה מושלם עם עמידות גבוהה נגד רוחות סוערות, נזקי מזג האוויר וכמובן נזקי מים שונים. ניתן להציג את הגזיבו על חוף הים ולהנות מצל מושלם לכל אורך היום.

  4. מתאים גם לפעילות שטח וטבע – מטיילים הרבה בטבע ובשטח? ארוחות ומנוחות לצד גזיבו שמספק צל ומכסה תהיה פתרון די אידיאלי, במיוחד אם אתם הרבה בפעילויות שטח וטבע.

לשירות לקוחות, להתעניינות לגבי המוצר, ולקבלת פרטים נוספים מטעם חברת איזי גיזיבו, Easy Gazebo בקרו באתר. לחלופין, ניתן לחייג אל החברה במספר – 073-202-1555 או לבקר במקום – טוליפמן 7 ראשון לציון. לצידכם תמיד, בכל שלב ובכל זמן, חברת Easy Gazebo. חברתינו תעניק לכם שירות אישי, ליווי צמוד, וכמובן ייעוץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר