סידור ארון הנעליים בבית - עושים לך סדר

לכל אחד מבני המשפחה יש כמה זוגות של נעליים, סנדלים, נעלי ספורט, כפכפים ועוד. לכן כל משפחה מחפשת את האופציה שהיא הנוחה ביותר עבור בני המשפחה כדי שהנעליים יישמרו ולא ייהרסו בעת האחסון (צרכנות)

רוב המשפחות אוהבות מאד כשהבית שלהן מסודר, הבגדים נמצאים בארון הבגדים, הכלים בארונות המטבח, הצעצועים והספרים על המדפים והנעליים בארון הנעליים. לכל אחד מבני המשפחה יש כמה זוגות של נעליים, סנדלים, נעלי ספורט, כפכפים ועוד. לכן כל משפחה מחפשת את האופציה שהיא הנוחה ביותר עבור בני המשפחה כדי שהנעליים יישמרו ולא ייהרסו בעת האחסון וכדי שיהיה נוח לכל אחד מהם לשלוף את הנעל הרצויה בכל זמן. בחנויות הנוחות אפשר למצוא סוגים שונים של ארונות נעליים בשלל גדלים ואופציות שימוש ולכן כדאי לבחון את כל האפשרויות ולקנות את האופציה המתאימה ביותר, על פי המידה של הקיר שעליו מעוניינים להקים את ארון הנעליים המשפחתי.

בשלב הראשון מודדים את רוחבו של הקיר ואת הגובה האפשרי, במיוחד אם קיים בו חלון, דוד שמש או כל פריט אחר שמפריע לגובה. בהתאם למידות הללו בוחנים באתרי האינטרנט השונים אילו מידות קיימות ומזמינים את הארון שמתאים בגודלו ואפשר לנצל את כל השטח שלו. כך אפשר לאחסן כמות גדולה של נעליים מכל הסוגים כמו סנדלים, כפכפים נעליים גבוהות, נעלי ספורט ועוד. כאשר הארון מגיע הביתה, מבצעים התקנה על פי ההוראות. חשוב לבצע חיזוק של הארון באופן מאסיבי לקיר, כדי שהוא לא ייפול עקב המשקל הגבוה של כלל הנעליים.

חלוקה של השטח בתוך ארון הנעליים

השיטה הנוחה ביותר היא לחלק את השטח לכמה מדפים ולהקצות לכל אחד מבני המשפחה את המדפים שלו. אם לכל אחד מהם יש לדוגמה שלושה מדפים, תוחמים את המדפים הנמוכים עבור הילדים הקטנים, כדי שהם יגיעו אליהם ויוכלו לקחת בעצמם את הנעליים לפני ההליכה לגן או לבית הספר. לילדים הגדולים נותנים את המדפים הגבוהים יותר ולהורים שהם בדרך כלל הגבוהים ביותר מעניקים את המדפים העליונים.

סידור כל זוגות הנעליים בארון

כאשר מסדרים את ארון הנעליים זו הזדמנות מצוינת לראות אילו נעליים קיימות לכל אחד מבני המשפחה לעונות השנה השונות וגם זה הזמן להעביר נעליים מילד זה לילד אחר לאור הצמיחה שלהם, להעביר לתרומה, או אם יש נעליים בלויות ועם חורים הגיע הזמן לזרוק אותם. בדרך זו ההורים וכל אחד מהילדים מסדר את הנעליים שלו במדפים השייכים לו.

האופציה הנוחה ביותר היא לרכז במדף עליון דברים כבדים וגדולים כמו מגפיים או נעלי הרים גבוהות, במדף התחתון נעלי ספורט, סנדלים וסוגים שונים של כפכפים.

יש סדר חדש בבית

העובדה שכל זוגות הנעליים הועברו לתוך ארון הנעליים החדש שממוקם בדרך כלל במרפסת השירות יצרה סדר בבית. פתאום הנעליים לא מפוזרות בחדרים השונים, במגירות או מתחת למיטות, אלא כולם מרוכזות בתוך ארון הנעליים הצבעוני. כאשר מסדרים זאת נכון, יש מקום לכל זוגות הנעליים וקל מאד להוציא בכל פעם את הנעליים הרצויות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר