בשום פנים ואופן: אל תעשו את הטעות הזו בטיפול באקנה

איזה פלא. יום אחד יש לכם עור חלק ולמחרת, הפנים שלכם דומות לפיצה רוחשת. אם אתם מתמודדים עם אקנה ומטפלים בו, יש דבר אחד שאתם חייבים לשים לב אליו (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אהה, אקנה מבוגרים. יום אחד יש לכם עור חלק ולמחרת, אתם קמים בבוקר והפנים שלכם דומות לפיצה רוחשת, עם כל התוספות. אם אתם מתמודדים עם התפרצויות של פצעים, כנראה שאתם מכירים כמה מהטיפולים המומלצים להן.
יתכן שאתם משתמשים בתכשירים ללא מרשם כמו חומצה סליצילית ובנזואיל פרוקסיד - או שיש לכם משחה רשומה מטעם רופא עור.

לא משנה במה אתם משתמשים ומהי חומרת האקנה שלכם, רק הקפידו להימנע מטעות אחת: טיפול נקודתי. אם אתם רוצים למקסם את יעילות הטיפול בפצעים שלכם, מרחו את המוצרים שלכם על כל האזור הפגוע. כלומר, המצח או הסנטר ולא רק על שני המפגעים הספציפיים שצצו על עורכם.

הסיבה לכך היא שמחזור העור הממוצע לוקח כ-28 יום, (מספר זה, אגב, גדל עם הגיל). מה שאומר שהכתמים שאתם רואים היום התחילו להיווצר כבר לפני שבועות, מתחת לפני העור.

כמו כן, היו עקביים בטיפול שלכם. כן, גם כאשר העור שלכם נראה צלול. על ידי שמירה על טיפול מתמיד, תמנעו מהיווצרות פצעונים עתידיים. זו גם הסיבה שמטפלי עור למיניהם יגידו לכם להתאזר בסבלנות לגבי כל התכשירים החדשים שהם ממליצים לכם עליהם. אתם רוצים לתת לדברים מינימום חודש ועד 12 שבועות (או שלושה חודשים), כדי לראות תוצאות מלאות.

אז, לסיכום: השתמשו בתכשירי האקנה שלכם בעקביות, מרחו אותם בכל מקום שנוטה להתפרצויות והיו סבלניים לגבי התוצאות. אה, ונסו להיות חביבים עם עצמכם בתקופה זו. זה יכול להיות מתסכל לפגוש את פניכם הפצועות במראה, יום אחרי יום, (אנחנו יודעים, מדברים מניסיון אישי), אבל זכרו שאתם לא לבד בזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר