איך לבחור נכון מקום ליום הולדת?

בשורות הבאות נציג בפניכם איך בוחרים מקום ליום הולדת בכמה שלבים פשוטים שיחסכו לכם זמן רב והרבה מאוד כאבי ראש (פנאי)

אילוסטרציה (צילום: פריפיק)

יום הולדת. איזו התרגשות. אותו אירוע שאנחנו חוגגים רק פעם בשנה. אירוע שבו כל האנשים הכי קרובים לנו מקדישים את הזמן היקר שלהם בכדי לברך אותנו, להיות שם עבורנו ולגרום לנו פשוט להרגיש הכי מיוחדים שיש ולו לרק כמה שעות בודדות.

מבוגרים או ילדים פתוח או סגור?

כשאתם מתכנננים אירוע ליום הולדת יש שתי החלטות חשובות שעליכם לקחת:

  1. גילאים - למי אתם מפיקים את האירוע? יש הבדל בין לתכנן ולהפיק יום הולדת לקטנטנים בני 2-5, ילדים בני 6-12, בני נוער או מבוגרים. במידה והקהל הוא משולב, זה עוד משהו ששווה להתייחס אליו. הגילאים משפיעים על מרבית ההחלטות שתקבלו בשלבים מאוחרים יותר כמו הקונספט, המוזיקה, העיצוב של המקום ועוד.

  2. לוקיישן - האם אתם רוצים להפיק את יום ההולדת שלכם בחיק הטבע במקום כמו חוף הים, פארק או אפילו בגינה שמתחת לבית, או אולי אתם מחפשים מקום סגור? בחירת המקום תלויה הן בגיל המשתתפים אבל לא רק, גם בעונה בשנה ובמזג האוויר. אם יום ההולדת מופק בעונת מעבר, שווה לקחת בחשבון הפתעות של מזג האוויר.

הפעלות אטרקציות ומה שביניהם

אם אתם מפיקים יום הולדת לילד או לילדה שלכם, כנראה ששווה לשקול גם הפעלה לילדים. תוכלו להשכיר מתנפחים, לבחור סדנת יצירה נחמדה, מופע שמתאים לגיל הילדים או אפילו הפעלה מוזיקלית. לעומת זאת, יום הולדת למבוגרים לא מחייב את זה, אבל תמיד נחמד לשלב משהו נחמד שיכול להתאים גם למבוגרים. במידה וזו יום הולדת משולבת, כדאי לחשוב על רעיון להעסיק את הילדים, כדי שגם ההורים יוכלו להנות.

חטיפים שתיה ואוכל

עוד דבר שצריך לדאוג לו בכל יום הולדת הוא הכיבוד. חשבו האם בא לכם על ארוחה של ממש בהתאם לשעה שבה אתם מזמינים את האורחים שלכם, או שכיבוד כמו חטיפים, נשנושים, מגשי אירוח ועוגה מספיקים בהחלט. אם יש ילדים באירוע שווה לדאוג גם להם ולהניח על השולחן בורקסים, ביצים קשות, מיני כריכונים, פיצה ועוד מאכלים שילדים אוהבים.

יש לכם תקציב? תתנהלו לפיו

אם לא תגדירו מראש תקציב להפקת יום ההולדת, לא תדעו איפה זה מתחיל ואיפה זה נגמר בהיבט של הוצאות. שווה להגדיר מראש תקציב שבו אתם יכולים לעמוד להפקה כולו ובתוכו לכלול את כל הרכיבים שתיארנו קודם.

קונספט - שווה להשקיע או לוותר?

בדרך כלל, הפקת יום הולדת על פי קונספט מסוים מייקרת את האירוע משום שאנחנו רוכשים את כל המוצרים שקשורים ומעצבים את החלל בהתאם לאותו נושא. יחד עם זאת, אם מדובר בהפקה כמו יום הולדת 40, בת מצווה או אפילו יום הולדת 5 לילד, זה משהו שכן נותן אווירה וכולם מאוד מצפים לו.

3 טיפים מעולים להפקת יום הולדת מנצחת

  1. היעזרו במי שרק אפשר.

  2. חסכו הוצאות על ידי השאלת מוצרים כמו כסאות פלסטיק, מחצלות לילדים ושאר דברים שאתם צריכים.

  3. אם התקציב שלכם מוגבל, רכשו רק את מה שחייבים. המטרה היא לחגוג ולעשות שמח ולזה לא צריך הרבה כסף.

במידה ואתם מחפשים מקומות מומלצים לחגיגות יום הולדת, מומלץ לבקר בפורטל Call Event המרכז את כל המקומות הטובים והאיכותיים ביותר בארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר