בית חדש עד ר"ה

מתרגשים להתאים בית מושלם עבורכם!

ידע מקצועי וקולקציית רהיטים רחבה המשתרעת על שטח תצוגה של כ-3000 מטר? ככה קונים היום רהיטים! ויסמן היא חברת הרהיטים ועיצוב הבית הפועלת בי-ם מ- 1932 (ריהוט)

ויסמן היא חברת הרהיטים ועיצוב הבית השורשית והאיכותית ביותר בירושלים. מאז שנת 1932 שומרת החברה על מיקומה כמותג הירושלמי המוביל בתחומי העיצוב, האיכות, הידע,המסורת והניסיון הרב בעץ.

קנייה בויסמן מעניקה לך חווית קניה, שירות הגון, ידע מקצועי וקולקציית רהיטים רחבה המשתרעת על שטח תצוגה של כ-3000 מטר (חנות הרהיטים הגדולה ביותר בירושלים). חדרי שינה, מזנונים, פינות אוכל, כורסאות, ארונות קיר,ספות נוער, מערכות ישיבה ועוד – את הכל תוכלו למצוא אצלנו.

לקראת ר"ה - 3000 מ"ר של מבצעים מיוחדים בכל המחלקות! קולקציית הרהיטים של ויסמן מותאמת לצרכיו של הלקוח הישראלי ברמת עיצוב גבוהה ובדגש על פונקציונאליות

לרהט את הבית עד ראש השנה? אפשרי! כנסו>>

קולקציית הרהיטים של ויסמן מותאמת לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי מסוגנן, עכשווי ישראלי, צעיר, מודרני , ועוד.

ויסמן מקפידה על רמת עיצוב גבוהה עם דגש על פונקציונאליות. הרהיטים של ויסמן מתוכננים במקצועיות תוך הקפדה על רמת העיצוב, איכות חומרי הגלם והגימור.

לויסמן קו מוצרים רחב תוצרת כחול לבן לצד מוצרים משלימים המיובאים על-ידינו מחו"ל. כל המוצרים מעוצבים, מתוכננים ועוברים את הפיקוח ואבטחת האיכות של החברה. הרהיטים משלבים מגוון עצים ומבחר עצום של בדים.

ויסמן ידועה בגמישותה, אנו מעניקים ללקוחותינו את החופש לעצב, החופש לבחור את הבדים, הצבעים, מידות הרהיט וגווני העץ. החופש לבחור סגנונות, לשלב ולהתאים. החופש שלך להיות יצירתי ולהתאים לעצמך בדיוק את הרהיט שמוצא חן בעיניך.

לרהט את הבית עד ראש השנה? אפשרי! כנסו>>

ויסמן מספקת פתרונות ריהוט למוסדות, ליחידים, ולסיטונאים.

בואו להתרשם מ-3,000 מ"ר של רהיטים איכותיים!

• פינות אוכל

• סלונים

• חדרי שינה

• ארונות

• מיטות מתכווננות

• מזרנים

• ריהוט קלאסי

• ועוד מגוון עצום של ריהוט לבית ולגינה

בויסמן אתם נהנים מריהוט בהתאמה אישית, איכות גבוהה ללא פשרות וצוות איכותי מנצח אשר שם לב לפרטים הקטנים.

אנחנו מתרגשים להתאים לכם את הבית המושלם עבורכם!

מחכים לכם בדרך בית לחם 120, תלפיות

בימים א'-ה' בין השעות 20:00 -10:00

יום ו׳ בין השעות 9:30-13:30

סגור במוצ"ש
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר