כיצד חברת ניהול מוניטין יכולה לשפר את מה שחושבים עליך הלקוחות?

איך אפשר לשפר את המוניטין עם תוצאות מוכחות? זוהי שאלה שחוזרת על עצמה לא פעם (טכנולוגיה)

אי אפשר להעלים את כל הדברים הפחות חיוביים שפרסמו על העסק שלכם. (צילום: פיקסלס)

פעם שאלתם את עצמכם כיצד חברה ניהול מוניטין לעסקים עושה את העבודה שלה? הרי היא לא יכולה לשפר את מה שהלקוחות חושבים עליכם. לכל לקוח יש את הדעה שלו, ואי אפשר להפוך לקוח לא מרוצה ללקוח מרוצה. אז איך אפשר לשפר את המוניטין עם תוצאות מוכחות? זוהי שאלה שחוזרת על עצמה לא פעם. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי מדובר על שירות מיותר בגלל כל הדברים שציינו כאן. אך כאשר מסתכלים על המציאות מגלים מציאות שונה לחלוטין ממה שנדמה לכם.

מעלים תוכן איכותי במקום ביקורות שליליות

על מנת שיהיה אפשר להתמודד עם חוות דעת שלילית ישנו צורך לספק מידע איכותי. ברגע שתעלו תוכן איכותי לרשתות החברתיות או לאתר האינטרנט תוכלו למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. במקום שהם יקראו את הביקורות הפחות חיוביות, הם פשוט קוראים את התוכן. הם מבינים מיד כי עומדים מולם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. דבר שניתן להביא אותו לידיי ביטוי רק על ידי מידע מקצועי.

דואגים לגייס לקוחות שימליצו על העסק

תזכרו כי על כל לקוח שמפרסם ביקורת על העסק, יש לא מעט לקוחות שמוכנים לפרסם המלצות. השאיפה היא שתוכלו להביא את העסק למצב שההמלצות יגברו על הביקורות. ברגע שתצליחו לגייס את כל אותם הלקוחות המרוצים שיספרו דברים חיוביים, זה אוטומטית יראה שונה בעיניי הלקוח הפוטנציאלי. הוא יקרא הרבה יותר המלצות, דבר שישנה את המחשבה השלילית שאולי הייתה לו בהתחלה. הרי המלצות זה לא דבר שבא ברגל, בטח בעולם שבו אנו נמצאים.

הלקוחות יחשפו לצדדים החיוביים

אי אפשר להעלים את כל הדברים הפחות חיוביים שפרסמו על העסק שלכם. אז מה כן אפשר לעשות? להפנות את הלקוחות מראש אל כל הפרסומים החיוביים, אלה שאתם רוצים שהם יראו. ברגע שהלקוחות יחשפו לצדדים החיוביים, הם לא ישימו לב לדברים הפחות חיוביים. הם עדיין קיימים ונמצאים, אך אף אחד לא באמת רואה אותם. הדחקת אזכורים שליליים מאפשרת לקערה להתהפך על פיה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אף אחד לא זוכר את כל הדברים הרעים שכתבו.

מיתוג אישי של העסק ובעליו

תזכרו תמיד כי יש לכם המון מה להציע, ואין סיבה שהלקוחות הפוטנציאליים לא יהיו מודעים לזה. זה נכון שיש ביקורות שליליות, כאלה שעלולות לעשות לכם עוול. אך באמצעות מיתוגאישי נכון של העסק ושלכם בתור הבעלים תוכלו לקצור את הפירות. פתאום הלקוחות הפוטנציאליים יקראו עם מי הם עומדים לעשות עסקים, והמחשבה שלהם תשתנה. המחשבה תשתנה לחיוב, ואתם תוכלו לקצור את הפירות. הפירות יהיו כמובן שאותם גולשים יהפכו להיות לקוחות. העסק שהיה מדשדש עד לא מזמן יהפוך להיות לאחד מהעסקים המובילים בתחומו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר